Kiinalaisten kilometrit? (ilmoita merkki ja malli sekä onko 2- vai 4-tahtinen)

Aloittaja Skode_63, 21.04.08 - klo:11:53

« edellinen - seuraava »

A.S

ihmehiippari

Tänään tuli 5000km täyteen soliferilla. Huomaa kuinka moposta alkaa tehot loppumaan pikkuhiljaa, ei enää kierrä sitä mitä 1000km minun ajoa sitten kiersi.

pekpel

Huolla kunnolla ja mieluummin liian usein kuin ohjeen mukaan, niin ei meno hyydy.
Mulla Bella yli 9000 ja meno sen kuin paranee.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

ihmehiippari

Varmaan venan välyset pitäis säätää, ja muuta huoltoa harrastaa, hyvinhän tuo on pelannut, kulkeekin sen 65. Mutta edelleen se kiertäminen on ongelmana, kun 50 gps vauhdissa kierrokset on 8500

pekpel

Ei ihan tässä aleta puimaan tuota ongelmaasi, mutta varmasti siihenkin lääkkeet löytyy.
Olikos jo kysymykset jossain säikeessä? Jos on niin nakkaa linkki, niin katsotaan sanoi lääkäri, ammutaan sanoi eläinlääkäri.. 8)

A.S

13 790 km, kun viimesen kerran mittariin vilkasin :( Kun tuli nimittäin ex tuosta vehkeestä :'( Siirtyi siis seuraavalle omistajalle... :o

mtx-3

Plom

1727 km on tällä ajoukaudella vasta kertynyt.

Timo

Huomenna napsahtaa 17000km täyteen. 3 vuotta ja 9 kuukautta.

Timo

No niin,nyt tuli jo 18000km täyteen.
Kyllä niitä vaan kertyy kun jokapäivä ajaa töihin+muut ajot.

leze223

kunnioitettavat määrät kiinalaiselle.
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

tommi

Taitaa Timollakin olla kokoonpano vaihtunut useampaan kertaan tuohon 18 tonniin.. Itsekin olen ajellut Tysconilla jo lähemmäs 30 000km mutta onhan siinä vaihtunut pytty jo useampaan kertaan, Samaten kansi, kampura, variaattori jne jne..

Timo

Tosiaan toinen kone menossa :) Löytyi tämä kone nettivaraosasta 20e.

Sylinterit ja kannet vaihtuneet myös.Variaattoreita mennyt PALJON

pekpel

Bella 11127 km ja reilut 17 kuukautta vanha.
Originaali vari palikat, motti ym.
Mitä nyt kytkinpakka vaihdettiin takuuseen tappelun jälkeen.
Normina huollettu varin rullia ja hihnoja ja öljyjä, tietty sähköt käyty läpi ja juotoshommia tehty.