Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

mitä kaikkia baotianeja on liikkeellä foorumilaisilla

Aloittaja skodesti, 11.08.09 - klo:13:24

« edellinen - seuraava »

skodesti

Elikka kertokaas mitä Malleja teillä on ajokkeina,kun tuo pelkkä Baotian niin yleinen käsite,Fudeja ei lasketa. Mutta esim Baotian Rebel, jne... Laittakaa vielä vuosimallia ja kilsoja.

baukku

Itse pärräilen Baotian bt49qt-9d:llä, myyty "Milan Sport" -nimellä halpamarketissa.
Vuosimalli on -07 ja kilometrejä 12 509,5  :)
bt49qt-9O3 Milan Sport -07

Tomba

Meillä siis Baotian BT50QT-9 2004 ja matkaa takana 25-27 tkm. Moottoripaketti vaihdettu keväällä 4000 km ajettuun. Ekalla paketilla mentiin pauttiarallaa 24 tkm ;)
Baotian BT50QT-9 -04 ja Volvo S60 2.5T

Pyrres

JC 50 QT-20 Sudoku oli itsellä ja 1300km ajettu ennen lunariin menoa.
Ajovälineet:
VW Kupla -65 rakenteilla vielä pirteämmällä koneella
Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri
CPI XS250 -10 TL-mönkijä työmatkakulkineena ja leikkikaluna

skodesti

Lainaus käyttäjältä: Pyrres - 11.08.09 - klo:18:26
JC 50 QT-20 Sudoku oli itsellä ja 1300km ajettu ennen lunariin menoa.

mut eiks tää ole jinghen tai joku ei varsinaisesti baotian sudoku?,mulla on kyl itelläkin noita baotianin koneilla olevia fudeja 2 mut,varsinaisia baotianeja on ne jotka on merkitty rekisteriotteeseen baotian jne... Ainakin maahantuojan luotteloissa on Baotian fude sport,Baotian tanco,Baotian rebel,jne... Tais olla kaikkiaan 5 tai 6 kpl, näähän on pienempiä kooltaan nää muut,siis rungon osalta tais olla renkaatkin.

Pyrres

No kun en tiedä, kun siis ei tuo rekisteriotteessa ollut Baotian vaan joku Doggy 50 ???, mutta toisaalta kaikki samaa osaa keskenään (ja esim nykyisessä CPI:ssä on sama mittaristo, osa katteista ja muuta kuin yhdessä Baotian mallissa) ym ym et riippuu mikä lasketaan nyt Baotianiks. Kun nuo koodinimetkin ns täsmää keskenään.
Ajovälineet:
VW Kupla -65 rakenteilla vielä pirteämmällä koneella
Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri
CPI XS250 -10 TL-mönkijä työmatkakulkineena ja leikkikaluna

eskorepari

Lainaus käyttäjältä: baukku - 11.08.09 - klo:18:15
Itse pärräilen Baotian bt49qt-9d:llä, myyty "Milan Sport" -nimellä halpamarketissa.
Vuosimalli on -07 ja kilometrejä 12 509,5  :)

Sama peli täällä, vähän vanhempana, mutta vähemmän ajettuna... :D

Midland

Baotian Sport-se keltainen, näitä on miljoona mallia..8200km-kohta sen pitäis jo hajota =) haukkunu hintansa jo monta kertaa (320e) ja 2008 malli. 907km oli kun ostin-huh-onpas tullu ajeltua.

DEPI

Mulla on Fude Race ja Baotian Rebel.
Molemmat samaa kastia. Tarrat eri.
Fuden rek.otteessa lukee myös Baotian Rebel.

lempelto

Baotian Bt50Qt-9. Eikös fudekin ole ihan sama skode eri nimellä vain.
Bt50Qt-9 skootterimopo

Renny

Baotian Oliver BT 49 QT-7C, niin siinä lukee, http://kuvablogi.com/blog/20073/12/

Mittarissa jo yli 400 km.  ;D

hannu8619

Baotian bt49qt-11

Jani-78

Löytyy Kinroad Windbell xt50qt-2 2006 ja
Baotian FD50QT-10 2-tahti 2003
Tuo jälkimmäinen on joku ihme malli,liekkö kellään samanlaista tai tietoo mistä osia?

Plom