Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kypärän säilytys?

Aloittaja nelitahti, 16.06.07 - klo:21:19

« edellinen - seuraava »

Jonna

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 10.08.07 - klo:00:09
Lainaus käyttäjältä: Jonna - 09.08.07 - klo:19:58
Sama toimii miehen kanssa moottoripyöräillessä.

Eli mies kytketään kierrelukolla skootteriin ja itse mennään kaupoílle  ;)

Empä oo tuota aiemmin tajunnu  ;D saattas ennemmin tuo mies haluta miut köyttää siihen  ;D

Midland

En mää kyllä mukana raahaa-siis kuka ihme varastaa toisen hikisen kypärän ja miksi? Siihen jätän penkin päälle tai jalkatilaan eikä oo kyllä koskaan ollu mitään vaikka arvokas Uvex onkin. On kait sit niin erikoinen etteivät uskaltais käyttää. Ei kyllä aukee mulle toi kuvio-paitsi jotain tyhmää ilkivaltaa sitten. No, olis ainakin sitte pätevä syy hommailla/päivittää uudempaan. En oo edes kuullu, et täälläpäin ois varastettu tai heitelty, samalla vaivallahan sit jo potkasee skoden kumoon ja saa kans paljon harmia aikaan  >:(

tarbash

Lainaus käyttäjältä: Midland - 17.04.09 - klo:23:25
En mää kyllä mukana raahaa-siis kuka ihme varastaa toisen hikisen kypärän ja miksi? Siihen jätän penkin päälle tai jalkatilaan
Sama mulla, ei kulje mukana. Penkin päälle jätän...pitäs kyllä ostaa joku kierrelukko kypärää varten :)
Repesin, tuo teippiä!!

karkulainen

Mulla se on aina penkin alla.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

tarbash

Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 17.04.09 - klo:23:59
Mulla se on aina penkin alla.
Oma umpikypärä ei sovi mulla penkin alle, vaimon avokypärä sopii sinne just ja just, mutta ei muuta tavaraa :-\
Repesin, tuo teippiä!!

karkulainen

Tosiaan, minulla on vielä se soliferin mukana tullut avokypärä. Ensiviikolla pitäisi tulla se uusi umpikypärä.

Midland

Vanhoja ketjuja selailin kun näin taas pari kundii kypärät kädessä pankissa-hmm, niin mäkin tein ensin, mutten enää-outoo..Ehkä pienessä kylässä toimii eritavalla kuin isossa. Niin, ne oli siis vissiin turisteja. Mä käyn kaikki asiat ympäri kaupunkia ja aina kypärän jätän mopon päälle-siitä tosin roikkuu känny ja radiopuhelinjohto sitten siinä satulan päällä. Tossa välillähän kyllä varastettiin kaikki joiltakin-skootteri ja mopot-mitä vaan. Eipä niitä kypäriä vissiin varastella-onneks, mut voihan siinä olla oma fiilis hiihtää se kädes kaupoissa-en tiiä... Se on se kummallinen skootteri/mp fiilis.. ja selittää paljon niitä ostoksia mitä vaikka mistä tulee eteen=Motonet, Biltema Anttila jne..

Testierkki

Jos on takapoksi kii ni säilön siinä. muuten kulkee mukana. Halvemman voisi jättää penkille mutta kun pääkaupunkiseudulla ei oikein uskalla jättää mitään irtoavaa. Meinaa kerran oli kettumaista ajaa pyörällä kotiin ilman satulaa.

Samppa

En jätä kyllä mitään penkille jos kaupungissa ajelen. Aivan sama, vaikka olisi halppiskypärä kyseessä niin sillä hetkellä kun se on kadonnut, niin aina ketuttaa.  >:(
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

karkulainen

Niin, siitä tulee työntöreissu. ::)
Kuten aiemmin kirjoittelin, pidin kypärää aina penkin alla, mutta uusi umpikypärä ei mahdu sinne. Kyllä se on siinä jalkatilassa mahtunut olemaan ja on pysynytkin hyvin.

Mester

Itsellä ei kupärä millään penkin alle mahdu joten jätän sen roikkumaan siitä kiinnitys klipsistä penkin väliin semmoiseen tiukkaan koloon, jos sen joku haluaa pölliä saa katkaista kiinnitys hihnan tai repiä koko penkin mukaansa

Coastside

Kypärä olisi hyvä panna hihnastaan penkin alle ja sinne vetokytkin tööttiin, jos joku yrittää omia sitä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Testierkki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 19.06.09 - klo:14:46
Kypärä olisi hyvä panna hihnastaan penkin alle ja sinne vetokytkin tööttiin, jos joku yrittää omia sitä.
Kaupungeissa on aivan sama pitääkö varastettava kohde mökää vai ei. Muistaakseni jossain ohjelmassa “varastettiin“ hälyyttimellä varustettua autoa. Kukaan ei reagoinut siihen mitenkään, ei edes edessä olleessa poliisiaseman poliisitkaan jotka kulkivat sisään ja ulos kyseisestä laitoksesta. Joten hälyyttimien toiminta on nimenomaan omistajaa varten.

Pätmän

Ennen jätin kypärän mopon päälle ja lukitsin kiinni tavaratelineeseen, nykyään mahtuu tuohon isompaan boksiin.

tohveli

Kypärä majailee jalkatilassa tai satulan päällä. On mulla pitkäpätkä ketjua jolla joskus lukitsen kypärän ja mopon kiinni johonkin kiinteeseen esteeseen jos tarvetta on, mutta harvoin näin.