Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio nrg purejettiin uusi pensapumppu?

Aloittaja Eki, 01.08.21 - klo:15:04

« edellinen - seuraava »

Eki

Tämä Hermes.de on kyllä eriskummallinen toimija, ei mitään faktatietoa että toimittaako jokin taho paketin kotia, pitääkö se hakea ja mistä, netistäkään ei löydy mitään faktaa asiasta? Jotku kirjoittavat että k-kaupasta, no jos sieltä, niin eikö tule textiviestiä että on noudettavissa, kävin jo lauantaina lähi k-kaupassa mihin meillä tulee paketit ym, ei mitään tietoa koko seurantakoodista (ei meillä ole tuommoista). Vai pitääkö maksettu postitus sitten noutaa jostain Helsingistä, en löydä mistään suomen hermeksen tietoja, en puhelinnumeroja, en sähköpostiosoitteita? Muutenkin koko zs2 liikkeen toiminta jotenkin hanurista, iso verkkokauppa saksassa mutta toiminta sitä sun tätä?
Vuodesta 1997 alkaen 29:s scootteri.

viisnelonen

Joo, kuten jo kerran postasin niin se on juuri tuota kun paketti siirtyy satunnaisesti toimijalta toiselle.. JOS paketin päällä/osoitekortissa on puhnro ja sähköpostiosoite niin saapumisilmoituksen saaminen on paljon varmempaa. Valitettavasti lähettäjä ei aina niitä ymmärrä liittää mukaan.
Varsinkin sähköpostiosoite olisi hyvä olla aina mukana vastaanottajan osoitteen lisäksi.
Toivotaan että saat sen pakettisi kummiskin pian.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Coastside

Ulkomaille pitää antaa +358 tai 00 alkuisena, muuten ne tai automaattinen systeemi ei käsitä sitä. Kuriirit lukee vain viivakoodeja.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 16.08.21 - klo:11:29
Joo, kuten jo kerran postasin niin se on juuri tuota kun paketti siirtyy satunnaisesti toimijalta toiselle.. JOS paketin päällä/osoitekortissa on puhnro ja sähköpostiosoite niin saapumisilmoituksen saaminen on paljon varmempaa. Valitettavasti lähettäjä ei aina niitä ymmärrä liittää mukaan.
Varsinkin sähköpostiosoite olisi hyvä olla aina mukana vastaanottajan osoitteen lisäksi.
Toivotaan että saat sen pakettisi kummiskin pian.
Kyllä kaikki tiedot ovat oikeat, mutta tämä Hermeksen kautta laitettu tilaus on laitettu 2.8.2021, viikko siitä vasta näkyi jotain toimintaa seurantanumerolla, sitten näkyi että tuote palautetaan takaisin lähettäjälle, sillloin otin yhteyttä lähettäjään, he myös ihmettelivät syytä palautukseen (lähetin heille hermeksen seurannan tiedot). Siksi tilasin toisen pensapumpun varmistettuani että saan sen dhl:n kautta ja siinä oli alennuskoodi, hinnaksi tuli postikuluineen 203,17€. Nyt tänään se lähetys näkyy suomen postin sivuilla, mutta tämän hermeksen touhu on jotain ihmeellistä, ei ollutkaan palautettu lähettäjälle, mutta ei näy eikä kuulu vaikka ollut seurannan mukaan suomessa jo parikin päivää:H1021110040163402076. Kun taas dhl paketti näkyy seuraavasti:CC369308148DE, sen lunastan maksettuna ja toisen hermeksen käännytän lähettäjälle kunhan saan siitä jotain näkyvää tietoa.

Eki

Coastside

Dellatkaa kysymysmerkki ja kaikki sen jälkeen.

viisnelonen

Tuo on kyllä todella erikoisen näköinen pumppu.. saattaa olla ns takaisku- eli suuntaisventtiileitä sisäänrakennettuna jotka alkaa sitten vuotaa ja ei tee enään tarpeeksi painetta?
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

Coastside

Jos on venttiilejä niin paskanen bensa on myrkkyä.

Eki

https://www.myhermes.co.uk/find-a-parcel-shop?search=61.47551359,23.22509766&printinstore=true&parcelshops=true Liike meilasi että tuote on noudettavissa parcelshopista, ei ole meidän lähipostista ja linkin paecelshoppi näyttää postinumerolla jonnekin jumalattoman kauas Hyvinkäältä? Olen maksanut postikuluja 16,90€ toimituksesta minulle, ei kai minun tarvitse ruveta noutamaan tuotetta esim länsirannikolta, tämä koko Hermeksen touhu ollut täysin käsittämätöntä, kun taas dhl/suomen posti hoitaa lähipostiin tuotteen. Tässä vielä Hermeksen käsittämätön seurantasotku:

Eki

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 16.08.21 - klo:18:50
Tuo on kyllä todella erikoisen näköinen pumppu.. saattaa olla ns takaisku- eli suuntaisventtiileitä sisäänrakennettuna jotka alkaa sitten vuotaa ja ei tee enään tarpeeksi painetta?
Tämä oireili jo oston jälkeen, mikä olikin ilmeinen syy myydä, tietäen että uusi pumppu on mopoon nähden hinnakas (tämä käytettyjen osto on ollut jo kolmas ongelma tänä kesänä), mikä todistaa myyjien rehellisyyden puutteet. Elikä mikäli ja kun olen myynyt skoottereitani, olen julkituonut myydessä mitä vikoja tai oireita kussakin mopossa on. Menen kohta jälleen ns parcelshoppiin, elikä lähipostiini mihin kaikki lähetykset itselle tulevat, kävin jo lauantaina, mutta sanoivat heti ettei moisella seurannalla löydy heiltä mitään. Edit: jälleen käyty lähipostikaupassa kysymässä, ei heillä ole, eikä ole mitään tietoakaan edes. Edit: pistin kyselyn Hyvinkään ilmoitustaululle fb:ssä, sanoivat tietävämmät että jakeluautolle on valmiina noudettavissa parcel shopissa, näkyy vaan kestävän tuo nouto? Edit: tämä kaikki on täällä siksi, etten ikinä ole kohdannut tämmöistä pakettifirman toimitusta, minulle viestiteltiin itse verkkokaupasta:Hello,

We have just contacted Hermes.
The shipment is at the following parcel shop:

POSTNORD K-MARKET PAAVOLA
JUSSILANKATU 5
05880 HYVINKAEAE

The consignment can be collected there today.

Mit freundlichen Grüßen / with best regards

Christina Christoph

Kävin kolmannen kerran tuossa meidän postissa, sitä jopa etsittiin kaikki hyllyt läpi ja pakettia ei ole k-market paavolassa, mikä on asiamiesposti meillekin.

Eki

Tuote tullut lähipostiin jo 15.8.2021, postnord muuttanut seurantakoodin toiseksi SE päätteiseksi, eikä mitään textaria tai meiliä ole tullut minulle, puuttui paketista puhelinnumero vaikka minä sen firmalle annoin. On asennettu mutta ei käy pitkään, kierroksia ottaa senaikaa kun käy, pumppu kyllä surisee kunnolla, elikä toimii. Selvittelen, otetaan raceasetukset pois, kaveri poikkeaa laitteen kanssa kohta. Edit: mittalaitteella ohjelmoitu standartiksi, elikä ei race. Mittalaite näyttää vikakoodia suuttimelle, elikä ei hommat lopu, olisi auottava satulakaukalo pois ja sitten tsekattava suutin, muuten hyvä etten myynyt, tuo ns vanha pensapumppu onkin ehyt todennäköisesti, näin epäili kaveri ken kävi mittalaitteineen äsken.

Eki

Nyt saa antaa vinkkejä, akun latasin täyteen, vaihdoin uuden tulpan ja käynnistyy, ottaa kierroksia paikallaan ihan vaikka rajoittimeen asti, sitten syttyy moottorikuvakevalo (keltainen) ja skode sammuu. Ihan tekee kuten kaasarivehje, käy senaikaa kun kaasarissa on pensaa ja sitten sammuu? Täytyy huomenna ottaa satulakaukalo pois, tarkistaa kaikki letkut, suutinletku irti jne, veikkaan ettei todnäk ole ehkä iso vika, mutta onmpahan joku kuitenkin?

konenikkari

Jos on ajonesto, onko oikea avain paikoillaan.
Myös joku vikakoodi voi estää ajamisen.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Eki

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 17.08.21 - klo:18:44
Jos on ajonesto, onko oikea avain paikoillaan.
Myös joku vikakoodi voi estää ajamisen.
Ei ole ajonestoa päällä, tai onko ollenkaan olemassa, on alkuperäinen piaggion avain, keltainen merkkivalo syttyy koneen käytyä edelläkerrotulla tavalla hetkenaikaa hyvin, sitten syttyy se valo ja kone sammuu. Taas hetki ja kun yrittää uudelleen tekee ihan samoin, elikä käy ikäänkuin kaasarivehje ja sammuu kun kaasarista loppuu pensa. Voisiko joku letku tiputtaa paineet ja sammuu siksi että letku vuotaa, en tosin ole vielä vuotoa huomannut, mutta eiköhän sekin selviä?

Coastside

Sehän oikkusi ja ostit uuden pumpun. Koeta vanhalla tekeekö samaa?