Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Peugeot Kisbee mäntään liittyviä kysymyksiä

Aloittaja Pösö Kisbee, 23.01.18 - klo:14:33

« edellinen - seuraava »

Pösö Kisbee

On tällainen skootterin mäntä (Peugeot Kisbee);
kumpi männän rengas tulee ylemmäksi; kirkas vai musta?

entä kun öljyrenkaan paikalle ei mahdu tukirenkaat; kuuluuko siihen mahtua vain tuo ruskea serpentiinimäinen öljyrengas?

Kyseisessä vehekeessä 39mm mäntä 10mm tapilla.
[img]http://[url]

Coastside

Edustan koulukuntaa joka laittaa mustan renkaan ylimmäksi. Öljyrenkaat suorat laitoihin. Totesin ettei irroitetut mene enää takaisin. Uudet pitäisi mennä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

hmm..mä taas laitan kirkkaan ylimmäksi ja kirkkaan toiseksi ylimmäksi? mites tää homma kuuluisi olla...?

joni_k

tukirenkaat täytyy mahtua muuten ei kyllä öljyrengas toimi. se serpentiini varmasti menee solmuun.

Pösö Kisbee

onko tuossa öljyrengasosien laitossa joku autuaaksi tekevä järjestys?
Itse joskus laittanut ekaksi yhden tukirenkaan ja sitten varsinaisen öljyrenkaan ja viimeksi toisen tukirenkaan... nyt ongelma tulee tossa öljyrenkaan laitossa, kun yritän laittaa sen keskimmäisenä...

konenikkari

Ensin paikalleen öljyrenkaan serpentiini ja vasta sitten molemmin puolin tukirenkaat.
katso serpentiiniä asentaessa ettei pykälät mene päälisin.
Kirkas puristusrengas on ylempi, musta alempi.
Laadukkaissa mäntäpaketeissa on ohjepaperi  ;)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

joni_k

huh onneksi en oo koonnu mäntiä vuosikausia väärin. konenikkarin ohjeiden mukaan kasaat toimii.

Pösö Kisbee

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 23.01.18 - klo:16:21
Ensin paikalleen öljyrenkaan serpentiini ja vasta sitten molemmin puolin tukirenkaat.
katso serpentiiniä asentaessa ettei pykälät mene päälisin.
Kirkas puristusrengas on ylempi, musta alempi.
Laadukkaissa mäntäpaketeissa on ohjepaperi  ;)

kiitos!

tuossa selvät ohjeet....
alan duuniin....

Pösö Kisbee

Konenikkarin ohjeilla minuutissa-parissa oli ongelmat selätetty; vielä kerran iso KIITOS!