Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keeway käyntiongelma

Aloittaja Harri, 06.09.17 - klo:08:12

« edellinen - seuraava »

Harri

Sellainen huomio äsken....kun huudattaa kaasu pohjassa ja rutistaa bensaletkun tukkoon niin hetken päästä alkaa kirtään paremmin  >:( >:(

konenikkari

Kaasutin tulvii tai muusta syystä bensiinipinta korkealla.
Joskus on ollut myös pääsuutin kokonaan pois paikoiltaan.
Tai luistin neula irti.....jne
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

-Jarkko-

Voihan se mutta jotenkin tuntuu että ei saa bensaa kunnolla, mites jos avaa tankinkorkin, joskus korkki ei toimi ja tankkiin kertyy alipainetta jolloin hana ei toimi ok.
Onko hanan letkut oikeinpäin?

Harri

näin olettaisin, hanan sivusta kaasuttimeen ja pohjasta kurkkuun.

Harri

Ei auttanut korkin pois otto  :((  Mitähän  sitä  seuraavaks kokeilis  ????

Harri

vauhti nousee nointernet kolmeen kymppiin ja sit alkaa mokeltaan ja hiipuun.

konenikkari

Jos jo ehdit sen kaasuttimen tutkia, ettei kaasutin tulvi, ja kaikki osat on oikeissa paikoissaan.
Kokeilen seuraavaksi, nykyisin suosittua "oliskos pakoputki tukossa"
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Harri

huomenna otan kaasarin irti....olen myös lukenut noita pakoputki juttuja, skootteri 3000 ajettu, olisko vielä tukossa? Sähköosia ei vielä mitään ole vaihdettu   :)

Harri

No Niilin!!! Kaasari avattu ja vaihdoin pääsuuttimen vanhasta kaasarista niin jopas , sehän alkoi toimiin !!!!  En osaa sanoa olisko alkuperäinen vika ollu hanassa ja nyt pikku suurin säädöllä sit kuntoon.  Hieman  alkoi se kuuluisa nousta jo otsaan  ::))) Kiitokset  vinkeistä

Samppa

Hyvä juttu, että alkoi toimimaan.  :D
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.