Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

keeway vaihtui salmiakkikossuun.käyntihäiriö ratkottu!

Aloittaja masiina, 29.07.17 - klo:17:52

« edellinen - seuraava »

masiina

tulipa hommattua kolmanneksi skootteriksi tuollainen keeway kun halvalla sai(2 pulloa salmaria) :o
tiedossa oli käyntihäiriö.mopo seisoi kuukaudenpäivät tallissa ja tänään kun kokeilin hörähti mutta sammui heti.kaasari tietty tyhjä.imaisin alipaineletkusta bensat kaasariin jonka jälkeen alkoi toimimaan jollain lailla kylmänä,kunnes sammui risteykseen.taas sama homma,hörähdys ja seis.muuta kun taas alipaineletkusta bensaa kaasariin ja äkkiä kotiin.aloin sitten purkamaan kaasaria irti ja huomasin heti kun vähän niivitin kaasaria että imukaula oli murtunut kaasarin päädystä!mulla sattui olemaan yksi ylimääräinen imukaula joka jäänyt roxista.sehän onkin samanlainen!putsasin vielä kaasarin kun kerran irrallaan oli.nyt lähtee laakista käyntiin,ei sammuile risteyksissä ja kulkee joka kaasun asennossa.tyhjäkäynnin säädin perusohjeilla:seosruuvi 1,5kierrosta auki ja tyhjäkäynti kohdalleen.toimii!eli jos joku kärvistelee käynnistys ongelmien kanssa niin kannattaa tsekata imukaula.murtumaa ei edes näkynyt ennenkuin niivitin kaasaria.
ps.läpät ja alipaine hana tottakai tuli tarkastettua samalla. :)

openflow

Aika halvalla tuli sitten korjattua. Joskus käy hyvä tuuri ja mystinen vika onkin lopulta hyvin yksinkertainen.

masiina

Lainaus käyttäjältä: openflow - 29.07.17 - klo:21:43
Aika halvalla tuli sitten korjattua. Joskus käy hyvä tuuri ja mystinen vika onkin lopulta hyvin yksinkertainen.

jep,mulla ei ollut aikaa eikä motivaatiota aluksi edes tutkia koko asiaa,ja päätin jo alussa etten tuohon hirveästi rahaa laita kiinni.mutta tosiaan pienen testiajon jälkeen paikansin ongelman bensan saantiin:miksi ei saa tarpeeksi bensaa ja kaasari tyhjenee? :omuuten tuo on kyllä tosi hyvässä kunnossa joten toimii hyvin vara skobana. ;D

lempi

minulla vikaa ei käynnistyny enää mistään ni vika löyty vihdoin moottori sökö keewayn hautajaiset siis