Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

suuri polttoaineen kulutus

Aloittaja fight60, 24.04.17 - klo:12:33

« edellinen - seuraava »

Coastside

Vaakassakin kannattaa käydä josko kuski on kasvanut. Myös ajotyylin muuttuminen voi muuttaa kulutusta. Jarrut syö bensaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: fight60 - 25.04.17 - klo:11:55
Jep, varmaan männän vaihto ainakin, vaik tehot on kyllä hyvät ja siitä päätellen puristuksetkin lienee hyvät. Mitkä lienee oireet jos mäntä renkaineen alkaa olla  finaalissa?

Puristuspaineita saattaa vielä hyvinkin olla, mutta mäntä joka on kaksitahtimoottorin venttiilit,
jos on kulunut, paras teho ja taloudellisuus saattaa kadota.
Oireita: käynnistyy huonommin kylmänä, on pirteämpi vasta lämmettyään,
kulkee vaihtelevasti ilmojen mukaan, ehkä jopa lujempaa kuin ennen.
Moni on kertonut että kulki hetken tosilujaa, ennen kuin kilahti  ;)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coastside

12k on normaali männänvaihtoväli vaikkei se vielä oireilisi. Jos sylinteri ei ole ehtinyt kulumaan niin se toimii uuden männän kanssa. Kynnys kertoo kulumasta.

konenikkari

" "Saa nähdä miltä se alkuperänen mäntä näyttää :) Onko vuskannut minkä verran.."
Hyvä ajatus, se vanha mäntä kertoo monta tarinaa, kunhan vain malttaa katsella ja kuunnella.
Jos takana on esim. kymmenen tuhatta kilometriä on se aikas monta kertaa käynyt kurkkaamassa esim. sytytystulppaa 8)
Karhealla laskutoimituksella sain tulokseksi n.kuusikymmentä miljoonaa kertaa ???"
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coastside

Minä laskin 112 miljoonaa. 7000 k/min, 420000 per h, 45 km/ h, 267 h, 267h*420000k/h=112140000k

On siinä vipinää :)

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 25.04.17 - klo:16:05
Minä laskin 112 miljoonaa. 7000 k/min, 420000 per h, 45 km/ h, 267 h, 267h*420000k/h=112140000k

On siinä vipinää :)

Sun moottori käy kokoajan ylikierroksilla  ::) HI
Ja mullakin, asiaa liipaten, polttoaineen kulutus lisääntyy kaasun viimeisellä neljänneksellä lähes kaksinkertaiseksi