Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Mittarin lukema / kuinka paljon ajatte vuoteen?

Aloittaja nelitahti, 30.08.07 - klo:21:27

« edellinen - seuraava »

karkulainen

Väliaikaraportti; nyt mittarissa on 5484,9km, eli 27,6km/~2kk. :(
Tämä talvikausi ei nyt innosta ajamaan, kesällä tuo vajaa 30 kilometriä kelautuu alle tunnissa sis. pysähdykset, mutta nyt sen 2kk. :'(
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

tarbash

Tällä hetkellä mittarissa 11158km, mutta lisää ei tule, koska mittarinpyörittäjä on sökönä :(

Huomenna pitää käydä ostamassa, toivottavasti huoltoliikkeestä löytyy...
Repesin, tuo teippiä!!

tarbash

Eipä niillä ollut sitä mittarinpyörittäjää, tilasivat ja tulee noin viikon päästä :(
Pitää siis etsiä netistä, jos sais nopeammin ja halvemmalla. Uusi osa maksaa n.30â,¬ >:(
Repesin, tuo teippiä!!

Slider-Arttu

Liukurissa taisi olla 18166 viimenäkemältä.  :D Hyvin toimii.

tarbash

Sain tässä joku aika sitten osat ja laitoin paikoilleen, mutta uus mittarin vaijeri kesti vain 80km >:(
Menin takasin valittamaan ja sain uuden vaijerin tilalle, nyt mittarissa n.11400km ;D
Repesin, tuo teippiä!!

A_sentaja

Mulla on nykyissä pelissä 32,120 ottaen huomioon ed omistajan lukemat, ja mäntä kerrran vaihdettu..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

tarbash

Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 20.02.09 - klo:22:49
Mulla on nykyissä pelissä 32,120 ottaen huomioon ed omistajan lukemat, ja mäntä kerrran vaihdettu..
Paljonko oot itse ajanut?
Repesin, tuo teippiä!!

A_sentaja

noin 15,000 ja tiedän menopelin huoltohistorian koko ajalta, mäntä on vaihdettu pari kertaa mutta petarit on vielä orkkikset.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

A_sentaja

Tarkoitin, että ed omistaja vaihtoi männän kerran ja itse varuilta toisen kerran porautuksen yhteydessä,siis omassa käytössä vain kerran, ja peli kukkuu ja käy hienosti.

tarbash

12000 km napsahti täyteen kiinalaisella  ;D
Repesin, tuo teippiä!!

ms

8000 Typhoonin mittarissa ja toiminut kuin junan vessa.

Mester

Mopo ollut 8kk ja toissapäivänä tuli täyteen 7t km

llaurrii

Hehheh, 6,7 kilometriä.  ;D Ajamaan en ole vielä ryhtynyt..
Peugeot V-clic

Tuula

FlatLander

15023 km (04 Fude) Vaihtoon menee pytty+kansi (pytty niin väljä ;D ja kannesta meni imupuolelta pinnapultit >:( >:(, toinen katkesi kannen sisään ja toinen katkesi niin ettei voi oikeen käyttää enään). mc-scatterilta tuli sitten tilattua 63cc+vakiokansi (kansi tosin käytettynä, kun siinä on kiinni kaikki paitsi nokkapyörä 30â,¬)
Näillä mennään
P.S. olisko kenelläkään pytyn vaihtoon/purkamiseen ohjeita kun olen 10 vuotta sitten viimeksi pytyn vaihtanut ja se oli vielä vanha tunska (nykyään kiinanihme)
Mene millä menet ja Fude:lla loput...

http://www.youtube.com/watch?v=q6IqqswoPlo