Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Keskustelua läppäventtiileistä

Aloittaja Samppa, 14.04.08 - klo:17:13

« edellinen - seuraava »

Partanen

Ok. Hiilikuitua varmaan sitten. Hatara muistikuva (erittäin hatara) on sellainen, että peltisiä ei saanut irrallaan, vaan läppäventtiilin mukana. Hiilikuitua mulla siellä varmaankin on tälläkin hetkellä. Toi Malossin VL11 mulla muistaakseni on. Ehkä tutkin pysyvätkö kiinni, ennen uusien hankkimista. Vikahan voi hyvin olla jossain muussakin.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

A_sentaja

Tuo malossin useampaa eri paksuutta voisi olla kokeilemisen arvoinen, jos tykkää säätämisestä... Ihmetellä kyllä täytyy, jos ei peltisiä saa varaosana, onhan niiden valmistus suht edukasta. Mulla on jossain miljoonalaatikossa parinkin puretun mopon peltiläpät, jos löydän voin laittaa kuvat ja mitat, jos peltisiä ikuisesti kestäviä halajat...:)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Partanen

Ehkä ne on laskeneet niin, että peltisiä ei kannata vaihtaa erikseen, vaan koko läppärunko läppineen. Tiiviimpikin ehkä, ja nopeampi huoltotoimenpiteenä. Ei se läppärunko muistaakseni ollut pahan hintainen.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003