Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Agility 50,ei kipinää+latausvikaa

Aloittaja Stade, 28.06.16 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Mihin noista liittimen johdoista se maadoitus tuli.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Stade

konenikkari

Säädin saattaisi hyvinkin toimia skotussasi, liittimen johdinjärjestys vaan on eri, kuin noissa 139qmb laitteissa.
Ei löydy antamallasi tyyppi numerolla CK50QT-5A minkäänlaista kytkentäkaaviota,
eikä varsinkaan kaaviota jossa värit vastais lähettämiäsi liitinkuvia.
Mistä katsoit tuon numeron.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Stade

Rekisteriotteesta ja kaasarin päältä. Laitan kuvan otteesta.

http://s1381.photobucket.com/user/dxtoyota/library/Kymco%20Agility?sort=3&page=1

EDIT:

Laittakaa linkkiä mistä voin tilata VARMASTI oikean osan.....

konenikkari

Varmasti ei voi luvata kenenkään toisen puolesta, itse soittaisin puhelimella ko. firmaan
http://www.masco.fi/

Rific

konenikkari

Perin merkillisen värisiä ovat lataussäätimellesi tulevat johdot ?
Sen sijaan kuvissa näkyvät mustan muovisuojat vieressä olevat johdot,
punainen+ keltainen+ valkoinen ja vihreä näyttäis lataussäätimen johdoilta.
Ja näyttää olevan oikeassa järjestyksessä, ihan normi kinkinkin säätimelle.
Liitinrungon värikin on oikea, eli musta.
Oliskos säädin osunut väärään tötseliin :)

Klik´suurenee
Katso skotustasi jalkatilan pystyetuseinässä olevan luukun alta, siellä oleva numerosarja.
Vaikka vain varmuuden vuoksi tulevien tilanteiden varalta.

Stade

Liitin lataus säätimelle on tuo jossa on musta suojakumiluttero,kädessä oleva liitin on ajovaloille,nyt vasta tajusin itekkin että olen kuvannut ajatuksissani väärän liittimen  :-[ mutta linkittämässäsi kuvassa näkyy se liitin lataus säätimelle.

Stade

purgiaali

Tältä minun lataussäädin näytti huhtikuussa. Ajoin töihin, ja parin tunnin päästä alkoi nenään tulla outoja hajuja. Minulla oli vuonna 2013 tuo sama fude säädin sparewheelistä. Hyvin toimi, kunnes hajosi.

konenikkari

Joissain noissa säätimissä on huolestuttavan ohkasia nuo liitinlaatat,
ja taitavat olla tinattua rautaa.
Koska ryhmäliitin, ei yksittäisen liittimen löysyyttä huomaa asentaessa.

Stade

Tuo purgiaalin säädin on samanlainen fyysisesti,kuten myös liitin kymcossani.Taidan kuitenkin soitella Mascolle ja tilata orig säätimen vaikkakin kalliimpi vrt kinkkisäädin.

Coastside

Kiinanihmeissä säätimet ovat hyvin luotettavia suhteessa niiden muihin sähkölaitteisiin ja erityisesti johtosarjaan. Johtosarjan viat kattaa 1/3 sähkövioista ja 90% kaikista vioista.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

purgiaali

Melko tukevilta nuo liittimet mielestäni tuntuu, ja kun tuo minun säädin meni oikosulkuun, niin hyvin nuo liitokset toimi, vaikka mitälie virta ollut kun suoraan akusta staattorin käämiin ja valoon meni sähkö. Epäilisin että jossain 10 - 40 A tuntumassa oli oikosulkuvirta. Vähän raavin päätä ja mietin, että millaisessa lämpötilassa sulaa lakat staattorin käämeistä, mutta kait ne vielä ehjänä on kun ei savua siltä suunnalta tullut. Sen verran sulivat toisiinsa säädin ja liitin, että jouduin nuo säätimen liitoksen reunat kääntelemään poikki liittimen ympäriltä että sain sen irti.

Stade

Videon pätkä latauksen säätymisestä tuossa,viimeisillä sekunneilla kun jännite putoaa,on ns pitkien vilautus päällä. Miksi se pudottaa jännitettä mutta sitten normaalisti katkaisijasta ei putoa vaan lisääntyy jännite??.Samaten jarruvalo pudottaa jännitettä. Ja kyllä,olen kiristänyt noita liittimiä,ei vaikutusta,kuten ei myöskään lisämaadoitus suoraan säätimelle.

http://s1381.photobucket.com/user/dxtoyota/library/Kymco%20Agility?sort=3&page=1

Edit:ja auton H4 polttimo paikallaan