Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

baotianin kaasarista

Aloittaja MiSuO, 16.07.16 - klo:19:35

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Osui tuulettimeen  ;), itse löysin todella pieniä kuulia PC.n laitetuulettimesta, ja
haulikon lintupanoksista.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

MiSuO

ok,kumpaakaan noista en omista irrallisena...
On oltava vielä muitakin paikkoja.

konenikkari

Tehokas magneetti,ja maaperä minne hukkasit sen kuulan.
Eikä se hukassa oleva kuula, sitäpaitti ratkaise sun ongelmaas, nyt vaan ei muun lisäksi toimi kiihdytyspumppukaan.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

MiSuO

niinpä...
yritin magneetilla, mutta ei ollut ilmeisesti tarpeeksi tehokas.

jwalk

Joo, jos löytyis risa PC:n kiintolevy, niin sieltä sisältä löytyy varsin väkevät magneetit.
Ja oishan mulla noita kaasareita, mutta kun et koko kaasaria osta. Jos sulle kuulan lähetän, niin saan heittää loppukaasarin roskiin. Ei hotsita.

-Zone-

Samaa mieltä kyllä. Eteenkään kun käytettynä noista koko kaasareista ei tarvitse ihan hirveitä maksella.

Coastside

Kaasarin ostolla saa varakaasarin ja kuten todettu, ehjää ei kannata pilkkoa. Tein kaivauksia ja mittasin kuulan joka on 3,15 mm.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

MiSuO

Nyt on kuula hommattu kaasariin.Kiitos paikalliselle "Pyörä-Erkille".Hyvää palvelua.Tosin se vika, jonka vuoksi alunperin purin kaasarin, ei poistunut.Eli,käyntiin lähtee hyvin startilla tai potkasemalla, mutta ei kestä kaasua kuin sen verran,että saa tasasella kelattua 20-30 km/H vauhtia.Heti kun tulee mäkeä, tai joutuu vääntämään kaasua lisää, meno hyytyy.Paikallaan kiertää ihan hienosti, ja lähtee liikkeelle.Siis kun tulee vastusta, meno hyytyy.
Voiko vika olla vielä kaasarissa, vai bensapumpussa vai ...?

konenikkari

MiSuO