Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Agility 50,ei kipinää+latausvikaa

Aloittaja Stade, 28.06.16 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Stade

Yön yli seisottuaan akun lepojännite oli 13,1V.Hetken käytyään kylmänä ilman valoja lataus 14,4 luokkaa ja valoilla pari pykälää enemmän,joten ajelin ympyrää pihatiellä puolisen tuntia ja lataus valoilla ja ilman valoja 15,2V tyhjäkäynnillä 15V pintaan,mitäs raati sanoo,lataako liikaa?

purgiaali

Liikaa on 15V. Lataussäädin vaihtoon.

Omassani on jo 3. Tai 4. Lataussäädin menossa. En ole vielä keksinyt miksi tykkäävät hajota. Aliexpressistä viimeisen lataussäätimeni tilasin, kun sieltä saa halvimmalla ja kiirettä ei ollut itsellä silloin. Hinta 3$ ja postituskulut 3,63$

Cdi-boksin kanssa kävi hyvä säkä kun syksyllä sellaisen racinplanetista tilasin vaikka vanha vielä toimi. No sehän talvella sitten hajosi. Hintaa oli saksassa 26,49€.

Stade

Ok,laitetaan vaihtoon,pitää laittaa tilaukseen.

Stade

Ei prkl.. >:( mikä näitä firmoja vaivaa kun ei osata lukea,vastata puhelimeen eikä ottaa vastuuta vääristä osista! Tilasin nimenomaan dc jännitteen säätimen Kymcoon käypäsen ja paskat,ac osahan sieltä tuli eivätkä vastaa puhelimeen enää,nyt jo hiljaistakin miestä rupeaa korpeemaan.Nyt se lataa noin 17V......

konenikkari

Pistä kuva uudesta ja vanhasta, onko varmasti jännitesäätimellä toimiva maadoitus.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Stade

http://s1381.photobucket.com/user/dxtoyota/library/Kymco%20Agility?sort=3&page=1

Uusi säädin oli ulkonäöltään identtinen mutta latasi sen noin 17V,kuvassa orkkis säädin,tai vahva oletus että on orkkis.

konenikkari

Äkkiä katsomalla en näe mitään syytä miksiei säädin toimisi skotussasi,
liitinjärjestys on sama,johon viittaa liitinmuoviosan musta väri, joita on olemassa, musta, valkoinen ja sininen.
Pistä vielä kuva jossa näkyy säätimellesi tulevien johtimien värit, ja säädin samassa kuvassa.
Käytä mieluusti aijaa kuvapalvelua, selaimeni ei ilman temppuiluja hyväksy noita photobuck kuvia.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Mr X

Tuosta Sparewheelin linkistä ottaa tuotenron 303-0240 ja pistää google-hakuun...

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Mr X - 15.07.16 - klo:15:26
Tuosta Sparewheelin linkistä ottaa tuotenron 303-0240 ja pistää google-hakuun...

Vähääkään ei kiinnosta netistä löytyvät kuvat, minua kiinnostaa, missä järjestyksessä kysyjän säätimessä on johtimet.

Mr X

Ei minuakaan.

Ainoastaan se, onko AC/DC...

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Mr X - 15.07.16 - klo:15:37
Ei minuakaan.

Ainoastaan se, onko AC/DC...

Kerroppas Mr X omin sanoin miten akulle latausjännitettä tuottava laite on erilainen näissä kymco agility skotuissa,
jos  se on AC/DC  8)
http://hikipedia.info/wiki/AC/DC
Pistä vaan Stade pyytämääni kuvaa, noista huolimatta  ::)

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: Stade - 15.07.16 - klo:13:07
Tilasin nimenomaan dc jännitteen säätimen...ac osahan sieltä tuli
CDI- bokseissa vain on eroa ac/dc välillä, regulaattorissa ei. Sehän juuri sen laturin vaihtovirran tasajännitteeksi muuttaakin.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: -Zone- - 15.07.16 - klo:16:15
Lainaus käyttäjältä: Stade - 15.07.16 - klo:13:07
Tilasin nimenomaan dc jännitteen säätimen...ac osahan sieltä tuli
CDI- bokseissa vain on eroa ac/dc välillä, regulaattorissa ei. Sehän juuri sen laturin vaihtovirran tasajännitteeksi muuttaakin.

Tasan 100% totta, varsinkin kun puhutaan kysyjän skotusta.

Stade

http://s1381.photobucket.com/user/dxtoyota/library/Kymco%20Agility?sort=3&page
Toivottavasti saatte selvää,tuli epäselviä kun ei tahtonut kamera tarkentaa liittimeen mutta siellä niitä nyt on muutama räpsy.Pitkällisen väittely-noituminen puhelinsession jälkeen spare wheels lupasi ottaa osan takaisin tietyin ehdoin,katsotaan nyt palauttaako rahat.Maadoituksenkin mittasin,kunnossa on.