Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Solifer ei käynnisty

Aloittaja ekko, 30.11.15 - klo:17:43

« edellinen - seuraava »

jwalk

Lainaus käyttäjältä: ekko - 02.12.15 - klo:22:31
Ryyppy lämpenee. Onko 110 suutin liian iso power filterin kanssa?
Mahdotonta sanoa täältä käsin. Esim minulla ja eräällä toisella foorumilaisella sama kaasari, sama filtteri,,niin mulla 130 suutin ja kaveri ajelee vissiin 95 suuttimella...

joni_k

kun pistää luntun pohjaan booaako se vai röpeltääkö?

ekko

Nyt soliferini toimii. Vika oli kytkimessä. Sen takia ei kiertänyt ajossa yli 6 tuhatta. Kiitos kaikille vastanneille

-Zone-

Kuulostaapa varsin oudolta :)

joni_k

kiinnostas joo tietää mikä kytkimessä sen teki?  ;D

Typhoon

Tarkoittanee jotain sähköistä kytkintä variaattorin kytkimen sijaan. Kiinnostaisi tietää myös mikä oli vika.
Keeway F-ACT 50 EVO
Vespa Cosa GS200
Baotian BT125T-2
Solifer SFR 139qma (Baotian) 50
Piaggio Typhoon 50

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: jwalk - 03.12.15 - klo:04:12
Mahdotonta sanoa täältä käsin. Esim minulla ja eräällä toisella foorumilaisella sama kaasari, sama filtteri,,niin mulla 130 suutin ja kaveri ajelee vissiin 95 suuttimella...

Juuh, yksilöllistä tuntuu olevan, 95 suutin se käsittääkseni on mikä on paikoillaan, ei mitään ongelmia, neulakin on keskiasennossa.

Pakoputki + nokka varmaankin tekee tuota eroa. Sehän on myös totta, että sun mopo kulkee paljon virkeämmin, mulla ei juurikaan yli 60 halua mennä, 50 menee puolikaasulla, mutta sitten alkaa joku vastustamaan ja vaikka 50 vauhdissa on selvästi eroa kun vääntää lisää kahvasta niin 60 vauhdissa se on jo aika vähäistä.

Tosin 45 rajoitettu niin ei sitä kovempaa tule ajeltua, mutta varmaankin se putken alkukäyrä voisi selitää osan ja kantta pitäisi muotoilla erityisesti pakopuolta, mulla on aika ahdas tuo kansi.

Mutta kuten tästä nyt voidaan päätellä, niin muuttujia on paljon ja suuttimen kokoa on aivan mahdoton etänä sanoa mikä olisi sopiva.