Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aeroxin tekniikka

Aloittaja A_sentaja, 05.05.07 - klo:15:11

« edellinen - seuraava »

pera8x

ei se liika öljy ainakaan hyvää siellä tee. joku 2 prosenttia on sopivasti. enempi niin vaan savuttaa ja karstottaa. nykytulpat ei oikein tykkää, että vaan kokeillaan lähteekö käymään ja sit heti sammutetaan. pitäisi käyttää kuumaksi asti ennenku sammuttaa. sitä en kyllä käsitä, että mitenkä se tulppa vaurioituu tollasesta käytöstä, mutta niin ne vaan tuntuu toisinaan tekevän.

Aeroxi

Osaisko joku karsia tuosta kaaviosta ne sähköt, jotka voi jättää pois kun ottaa mittariston, sähköryypyn, pitkät valot, bensa/öljyanturit sekä lämpösensorit pois käytöstä. Kiitos:)

Aeroxi

Oisko tässä mitään järkeä? Piti itse kokeilla kun ei oikein vastauksia herunut:)

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Matteuss

Jos haluat kaikki turhat karsia pois, miksi startti on jätetty? Itse ottaisin pois jos muutkin sähköt karsisin.
Toisaalta sulla on myös vilkut jätetty, mutta pitkät valot haluat pois??  :o

Aeroxi

Näkyykö vieläkään? Ja kyllä, jätän startin ja vilkut. En aio karsia kaikkea ylimääräistä. Pitkät otan pois koska ne eivät tälläkään hetkellä ole käytössä.

pera8x

öö. ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta miksi noi kaikki pitää karsia? just viimeviikolla olin parsimassa kasaan tollasta "karsittua" mopoa. oli pikkusen ärsyttävää, kun sivuleikkureilla kaikki vedelty poikki. vilkut, torvet ja kaikki "ylimääränen".

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: pera8x - 17.10.15 - klo:06:52
öö. ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta miksi noi kaikki pitää karsia? just viimeviikolla olin parsimassa kasaan tollasta "karsittua" mopoa. oli pikkusen ärsyttävää, kun sivuleikkureilla kaikki vedelty poikki. vilkut, torvet ja kaikki "ylimääränen".

Joo samaa kokemusta on...:) Ei siinä painokaa niin paljoa putoa,että kannattaisi alkaa karsimaan. Eri asia on, jos olet kisapeliä rakentamassa kisasähköillä, missä ei muutenkaan ajatella mitään ylimääräistä olevan. Tällähän ei sitten kurvaillakkaan tienpäällä.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

roksiboy

eli mulla on 2006 yamaha aerox.virejä leovince tehari 74 suutin.viat alkoi kun skootteri röpötti niin paljon että ei edes liikkunut.menin ostamaan vapari putsarin ja isomman suuttimen alkoi toimimaan mutta sammuili ku hölläs kaasu eli toimi hyvin täyskaasulla.olen koittanut nyt vakio putsarilla mutta tekee samaa sammumista.kaasarin olen putsannut tulppa tulpanhattu vaihdettu.uusi bensa hana ostettu,läpät ei raota ja letkut on hyvässä kunnossa.huomasin että sähköryyppy ei ollut kunnolla kasassa tai oli löystynyt.ajattelin että vika oli siinä mutta ei....... en keksi enää mitä tekis ni jos joku osaava auttais! :)

pera8x

Säädä tyhjäkäynti isommalle.

roksiboy

ei ole siitä kun viat alkoi tekemättä mitään ja se alkaa sillee jännästi tökkimään ku päästää kaasun ja sit ku antaa vähä kaasuu ni se tekee sillee moooo ja sammu :D

pera8x

Kun vauhdista päästää kaadun, niin ei sen pitäisi tökkiä vaikka kääntäisi virta-avaimesta virrat pois. Ilman kaadua ei ole vetoa, eikä tökkimistäkään. Tai jos tökkii niin vika on jossain perässä, tai jarruissa.

Booaminen kaadua annettaessa viittaa laihaan seokseen. Onko kurkku ehjä?

roksiboy

okei.ja siis tarkotatko sitä joka on imukaulassa vai sitä johon tulee ilmanputsari mutta kummatkin on kyllä ehjiä.

A_sentaja

Ymmärsinkö oikein, menit röpöttämistä korjaamaan powerfiltterillä, tässä on jo ensimmäinen virhe. Nyt booaa vakiputsarillakin.. Tuota noin onkohan suutin vieläkin liian pieni ko kombolle. Oletko lukenut aikaisempia säikeitä teharin ja suuttimen yhteisvaikutuksesta...???? Minä ainakin käytin vinskin kanssa jopa 89 suutinta roxissa 14mm kaasarissa. Ja jos booaaminen ei lakkaa säädöistä ja ehjästä linjastosta huolimatta, voi vika olla pytyn puolellakin..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

roksiboy

mulla oli 74 suutin leovincen kaa ja toimi hyvin kunnes toi röpöttäminen tuli.ja juu tyhmänä menin ostamaan vapari putsarin.mutta pitää yrittää viellä kattoo eri suuttimilla ja käydä ostaa uus vakioputsari ku vanha katos johki.jos ei sitte ala toimii ni kai sen on konetta avattava... :(