Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Baotian / Solifer käy kuin traktori

Aloittaja Typhoon, 25.05.15 - klo:19:50

« edellinen - seuraava »

jwalk

Olikos sulla prikka varissa? Videon perusteella olin kattovani, että mopo on Solifer SFR. Siis sama ku mulla. Mulla ei prikkaa ollu, ainoastaan varissa sähköinen rajotin.

Typhoon

Oli prikka tosiaan. Aika kapea, ehkä 2mm paksu. En mitannut. Näit oikein, se on Solifer SFR. Myös minulla on johto joka vaikuttaisi olleen mennyt variin, mutta oli nyt poikki. Variaattorissa ei näyttänyt toisiopuolella olevan mitään minne johto voisi mennä. Miten sinulla? En tiedä mikä vuosimalli tämä on.

Hauska muuten että olen pitänyt näitä skoottereita vaikeasti huollettavina. Nyt kun irroitin moottori-takapyöräyhdistelmän työpöydälle, olipa mukava tehdä moottorihuoltoa!  :)
Keeway F-ACT 50 EVO
Vespa Cosa GS200
Baotian BT125T-2
Solifer SFR 139qma (Baotian) 50
Piaggio Typhoon 50

jwalk

Joo, mulla on siellä(tai siis oli) takavarissa impulssianturi, mikä ottaa kytkinkellosta pulssia. Mustana johtona tulee kopasta ulos..Liitin satulakotelon oikealla puolella. jossa johto vaihtuu pinkiksi. Se menee cdi:lle. Rajoittimen poisto siis verraten vaivatonta
Se anturi pitäis löytyä variaattorin kopasta

Typhoon

Haluaisin tuon impulssianturin takaisin käyttöön vaikkapa kytkimen taakse jolloin siitä saisi vakion helposti. Millainen tuo anturi on, missä se on kiinni ja mitä siinä lukee?
Keeway F-ACT 50 EVO
Vespa Cosa GS200
Baotian BT125T-2
Solifer SFR 139qma (Baotian) 50
Piaggio Typhoon 50

-Zone-

Lainaus käyttäjältä: Typhoon - 30.05.15 - klo:10:56
Haluaisin tuon impulssianturin takaisin käyttöön vaikkapa kytkimen taakse jolloin siitä saisi vakion helposti. Millainen tuo anturi on, missä se on kiinni ja mitä siinä lukee?
https://youtu.be/0Lu1GeklqZM

jwalk