Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Nettikaupan kirjautuminen CMSNL

Aloittaja konenikkari, 21.08.26 - klo:11:02

« edellinen - seuraava »

konenikkari

CMSNL miksi en onnistu kirjautumaan tuon nettikaupan sivuille  :-\
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Samppa

Huomasitko tämän.

The CMSNL website has been moved to a new platform. To log in, a new password needs to be created. If you have not done that yet, you will need to reset your password ONE TIME using the Forgot Password page.

Eli verkkosivusto on siirretty uudelle alustalle ja kirjautumista varten on luotava uusi salasana. Jos et ole vielä tehnyt sitä, niin vanha täytyy nollata käyttämällä Unohtuiko salasana? (Forgot Password) -sivua.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 21.08.26 - klo:11:23Huomasitko tämän.

The CMSNL website has been moved to a new platform. To log in, a new password needs to be created. If you have not done that yet, you will need to reset your password ONE TIME using the Forgot Password page.

Eli verkkosivusto on siirretty uudelle alustalle ja kirjautumista varten on luotava uusi salasana. Jos et ole vielä tehnyt sitä, niin vanha täytyy nollata käyttämällä Unohtuiko salasana? (Forgot Password) -sivua.

Huomasin ja olen kokeillut montaa muutakin konstia, onnistuitko sinä kirjautumaan tai rekisteröitymään ?
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Samppa

Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

konenikkari

Se toimii näkäjään satunnaisesti, onnistuin cromella kun yritin n. 20 kertaa, ja sitten seuraavalla kerralla ei taas, mutta sain asiani toimitettua 🤔👍🏼