Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ilmasuodatin keeway zahara onnistuuko vaihto miten?

Aloittaja Kvaere, 20.04.26 - klo:10:46

« edellinen - seuraava »

Kvaere

Onko ehdotuksia onko mahdollista vaihtaa jollain helpolla tavalla pitäis saada se "alamuovi" irti että onnistuu ulkopuolelta.

Zaharan kori on vähän vespatyylinen..

Juutuubista en ole löytänyt mitään..
Kymco Agility 125

Kvaere

Se on yhdestä ruuvista kiinni,siis johon en pääse. Vespoissa se sama ruuvi on myös hankala.
Kymco Agility 125

tapiovuorent

Minulla on tällä hetkellä myös tuo Keeway Zahara. Se ylimmäinen ruuvi on todella ahtaassa paikassa . Oletko yrittänyt vetää katetta ulospäin ja sitten kapula väliin , niin silloin ruuviin pääsee pienellä räikällä jossa on irtokärki . Ellei onnistu , niin se kate kannattaa ottaa senverran irti että sopii esim. lyhyellä ruuvitaltalla irroittamaan . Jos sinulla on tosi nysämittainen ruuvitaltta , niin voi onnistua myös katetta raottamalla.
Oletko löytänyt uuden suodattimen mopoosi , minä en. Ainakaan suomalaisista ( yli 10 firmaa ) joista olen muiden skoottereiden osia tilannut.
Kärkkäinen , joka on tätä mallia myynyt , niin siellä suodatin on "riveillä" mutta tavaraa ei löydy.

Kvaere

Äsken onnistuin kun irtosin yhden pultin takapyörän suunnassa missä itse kotelo  kiinni , sillä sen saa ehkä sentin alas. Joku Krakowparts myy ehkä

https://krakowparts.pl/ML-49200B760000-en
Kymco Agility 125

tapiovuorent

Piti vielä tarkistaa tuo ilmansuodattimen  avaus.
niinhän se on ,että suodatinkotelon takimmaisen pultin kun ottaa pois n niin kaikkiin ruuveihin pääsee käsiksi. Siltikin on se vähän ahdas irroittaa , mutta onnistuu ilman katteiden irroitusta.
Kiitos varaosalinkistä , täytyy harkita tuota ulkomaillta tilausta . suosisin kyllä kotimaista ,mutta ei taida löytyä