Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Ruisku neossi ei kestä kaasua

Aloittaja Solana69, 07.11.25 - klo:07:34

« edellinen - seuraava »

Solana69

Tuli ostettua tuollainen 2013 vuoden neos ilta puhteeksi. Sen ei pitänyt lähteä käyntiin, mutta niin vain lähti ja kulki aluksi hyvin. Nyt kyllä käynnistyy mutta ei kestä kunnolla kaasua/rasitusta, ihan kuin tukehtuisi.
Pienellä kaasulla pystyy ajamaan. pystyyköhän ruiskua ja kaasuläppää mitenkään itse testaamaan?
En oikein muuta keksi kun puristukset ja venttiilin välykset ok.

kärpäke

teki samaa kun otin nopeus anturin piuhan irti ecusta, menee jotain 100metrii ennen ku vikavalo syttyy ja ecu siirtyy vika tilaan, en tiedä tarkkaan mitä se vikatila tekee mut kaasua antaessa tuntu tukehtuvan

käyttääkö se kaikki valot päällä itsetestin aikana kun laittaa virran päällee

ainiin se nopeus anturi on kuulemma tyyppivika

Solana69

Lainaus käyttäjältä: kärpäke - 07.11.25 - klo:10:17teki samaa kun otin nopeus anturin piuhan irti ecusta, menee jotain 100metrii ennen ku vikavalo syttyy ja ecu siirtyy vika tilaan, en tiedä tarkkaan mitä se vikatila tekee mut kaasua antaessa tuntu tukehtuvan

käyttääkö se kaikki valot päällä itsetestin aikana kun laittaa virran päällee

ainiin se nopeus anturi on kuulemma tyyppivika

Käyttää kaikki valot eikä sytytä moottorin vikavaloa ajaessa. Nopeuskin näkyy mittaristossa.

kärpäke

se service manuaalin linkki löytyy tost edellisest ketjusta, siel ensimmäinen ehdotus on ilman putsari

toivottavasti joku joka tietää jotain mopoista osaa neuvoa paremmin

konenikkari

Mulla oli jokuvuosi sitten neos jossa oli liian lyhyt hihna
mopo oli hetken kulkenut yli sallitun rajan
se oli kirjautunut vikakoodiksi,
sitä en enää muista miten sen pois sain.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Palosella

Mullakin oli kun myivät merkkihuollosta siihen 2t-mallin hihnan. Kesti vajaa 20km se hupi, kulki yli 60kmh ;D. Siitä ei kyllä vikakoodia tullut ja pelasi normaalisti oikean hihnan laiton jälkeen.

kärpäke

jaa mä ku luulin et pidemmällä remmillä pääsis lujempaa