Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Tulppa

Aloittaja A_sentaja, 18.07.25 - klo:13:48

« edellinen - seuraava »

A_sentaja

https://kuvituksia.kuvat.fi/kuvat/Skootterit/vaalea%20karsta.jpg?img=img2048

Mielipiteitä? Kyseessä pösön sf2 ilmajäähy ja tulpalla ajettu hellekelin aikana useampi sata kilometriä,ja kokonaisuudessaan hieman yli tuhat.
Kaasutin dellun 17.5 ja pääsuutin 90, putkena leo vincen sito,pyttynä airsal alu sport 50 ja ilmanputsari vakio,ainoastaan snorkkeli vaihdettu avarampaan.
Omaan silmään hieman rikas seos, mutta kyseessä onkin nyt ilmajäähy. ;D

Ajo ei ole mitään lyhyttä pyöritystä, vaan suuntaansa n 20km hyvää 60 matkavauhtia luisti hieman yli puolenvälin asennossa.

Hieman muokkaan, tulppana siis ngk,n iridium br7hix. Tavan tulpalla ei ole vielä testattu.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Palosella

Eikö se vähän rikas seos ole paree kun laiha. Jos pelaa eikä syö tulppia niin antaa mennä vaan :D

Coastside

Karsta reunassa kertoo että voisi olla kuumempi tulppa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: Palosella - 18.07.25 - klo:13:58Eikö se vähän rikas seos ole paree kun laiha. Jos pelaa eikä syö tulppia niin antaa mennä vaan :D

Olen ilmajäähyt juur siksi aina säätänyt hieman rikkaalle, ei leivo näillä helteilläkään. Vaikka vetää luisti katossa useammankin kilometrin.. ;D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

joni_k

Kuinkas tarkkaa seosbensaa olet käyttänyt?liika öljy karstaa myös.

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 20.07.25 - klo:09:44Kuinkas tarkkaa seosbensaa olet käyttänyt?liika öljy karstaa myös.

2% esisekoitettu seos,tosin kaksi kertaa olen tankannut niin että öljy tankkiin ja bensa perään. Yhden kerran viime kesänä ja tänä kesänä yhden,molemmilla kerroilla ilmeni seoksen hetkellinen paksuuntuminen.
Muulloin olen esisekoituksella mennyt

Seokset ei pahasti ole pielessä,kun 30 helteelläkin kuuma kone hurahtaa ykkösellä käyntiin starttia painaessa. ;D