Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 2 ei käynnisty millään

Aloittaja konTomi79, 03.07.25 - klo:18:10

« edellinen - seuraava »

konTomi79

Lainaus käyttäjältä: mopotinx3 - 05.07.25 - klo:09:27Kokeile onko imuja ollenkaan. Pitäisi tuntua kädessä, kun starttaan sähköllä ja laitat käden kaasuttimen taakse. Imun puute johtuu stefoista, puristuksista tai läppäventtiilin vuodosta. Jos ei lähde jarrukliinerillä tai bensalla suoraan kaasariin, se on selvä moottorivika. Kipinä on ilmeisesti kunnossa?

Laitoin kämmenen kaasarin imupuolelle ja starttasin niin kämmen kastui bensasta. Kaasari tulvi myös. Suuttimet tsekkasin samalla.

konenikkari

Jos hanasta on kalvo puhki se ei toimi
ja voi imeä bensiiniä suoraan tankista ohi uimurikammion.
Bensiini palaa vain puristettuna ja oikeana seoksena
n. kilo bensaa/13 kiloa ilmaa
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

konTomi79

Testataan toidella hanalla kun saadaan lainaksi huomenna. Bräkleenilläkään ei lähde. Ihme homma. :(

konenikkari

Seuraavaksi toimenpiteeksi ehdotan, sytytyksen
stroboskooppi lampun kanssa katsoa että kipinää tulee oikeaikaisesti
eli n.18-22 astetta ennen yläkuolokohtaa.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

konTomi79

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 05.07.25 - klo:18:22Seuraavaksi toimenpiteeksi ehdotan, sytytyksen
stroboskooppi lampun kanssa katsoa että kipinää tulee oikeaikaisesti
eli n.18-22 astetta ennen yläkuolokohtaa.

Eipä oo mokomaa kalua.

konenikkari

konTomi79

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 09.07.25 - klo:07:51Onko SF2 käynnistynyt  :)

Ei oo ei. Vietiin paikalliseen pajaan ihmeteltäväksi eilen. Menee kossilta koko kesä huti ja ois kova halu ajamaan. Itsellä on aika paljon muutakin hommaa kuin rapata mopoa kuukausitolkulla.  :)

Antti2025

Eki

Onko selvinnyt, jos niin mikä oli vikana?
Vuodesta 1997 alkaen 29:s scootteri.