Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Olisiko tietoa mistä saisi?

Aloittaja Eki, 16.10.20 - klo:21:17

« edellinen - seuraava »

Eki

Laitteen millä voi säätää skoden ruiskun setuppia, en tarvi vauhtia tippaakaan lisää vaan kiihtyvyyttä, on aika nuhapumppu verrattuna kaasarimalliin, mikä oli tätä ruiskua ennen. Mikäli jollain on ja asuu 100km:n säteellä niin maksaisin 5-10 minuutin säätöhommasta kohtuupalkkion.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

Mistä kuulit siitä säätöhommasta?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

Sinä tarkoitat Game Boy konsoli virittelyä?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Moottorin teho 4,4kw/5,9hv pitäis riittää, olisko variaattori veltostunnu.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

#4
En minäkään noilla tehoilla valittelisi. Omassa on 2,8 kW ja hyvin kulkee. Painaa vain 82 kg.
Gilera painaa 112 kg. Teho/painossa on 13 % Gileran eduksi. Kaasari-gilera 3,3 kW 108 kg jo häviää Fillylle saman mitä ruisku voittaa. Kulutuksessa Filly on silti nuuka.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#5
"Vääntö kampiakselilta    4,7 Nm/6 000 rpm 5,5 Nm/7 500 rpm
Teho kurittomana kampiakselilta   5,1 kW/7,0 hv/8 500 rpm 5,6 kW/7,6 hv/8 500 rpm
Vääntö kurittomana kampiakselilta 5,3 Nm/8 000rpm 6,4 Nm/8 000 rpm"

Eli parhaan kiihtyvyyden saavuttamiseksi, kierrosten pitäisi pysyä kiihdytyksen aikana n.8000rpm
Jos laskee kiihdytyksen aikana vaikka hetkeksi 6000rpm on peli menetetty. ::)
Vaikka sinulle uusi mopo on esim. vastapainejousi ollut puristuksissa aikas kauan (12Vuotta)
Älä nyt sitten riko hyvää mopoas, lapsellisilla wiristelyillä ::)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

#6
Eihän mopoissa tietääkseni ole nykyään tehorajaa, muistan kun sai painaa maximissaan 50kg ja tehot 1.5hv, ei tätä tämän kummoisemmin ole viritelty, säädelty pumpun setuppia tehtaan ohjelmistolla.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

Ei ole tehorajaa nyt kuin sähkökäyttöisissä 4 kW. Minulla oli poikasena peugeot mopo joka painoi 32 kg.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

#8
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 17.10.20 - klo:14:51
Ei ole tehorajaa nyt kuin sähkökäyttöisissä 4 kW. Minulla oli poikasena peugeot mopo joka painoi 32 kg.
No on ollut kevyt, postaus nyt turha, saatu mitä haettukin. :)
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.