Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio NRG -07 service manual

Aloittaja Puuhamake, 10.08.20 - klo:12:57

« edellinen - seuraava »

Puuhamake

Moi,

Mistä saisi service manual 2007 Piaggio NRG (kaasari,vesi)? Mielellään ladattua sähköisesti...

Kiitos

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Takaveto

Et sattumalta tiedä  mistä löytyis NRG MC2 1998.n manuska?
Perintökalleudessa on vielä Weberi.  Onkohankohan alkuperäinen?
En tiä pitäskö tässä olla oikeammin Dellorto?
Autot tehdään Saksassa. Moottoripyörät tehdään Japanissa. Mopot tehtiin Suomessa. Skootterit tehtiin Italiassa. KUNNOLLISET KUSKIT JA AJAJAT TEHDÄÄN SUOMESSA. Muualla ruiskitaan alulle vain jonkin sortin kuljettajia.

konenikkari

On ollut molempia kaasuttimia, tekniikka muiltakin osin samankaltainen,
kuin saman vuotisessa esim. gilera runnerissa.
Moottoria on myös mm piaggio zipeissä,
Manuaaleista ei mitään tietoa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Takaveto

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 01.06.22 - klo:22:51
On ollut molempia kaasuttimia, tekniikka muiltakin osin samankaltainen,
kuin saman vuotisessa esim. gilera runnerissa.
Moottoria on myös mm piaggio zipeissä,
Manuaaleista ei mitään tietoa.

Kiitti vastauksesta. Olen seuraillut,  päältä päin, ja ostomielessä,  tarjolla olevia skoottereita jo   parin vuoden verran. Tutustumisten ja näkemisten jälkeen olen oppinut että alkuperäinenkin voi olla vaikka mitä. Päästäkseni  "alkulähteille" , hommasin perussoittimen iäkkäämmästä päästä.  Tarkotus olis pitää tää -98 NRG MC2 lähellä sitä kuntoa ja varustettuna samanlaisilla osilla kuin se on alunperin ostettukin. Siksi kunnon huoltokirja ja mallin "oma" korjaamokäsikirja ovat hakusessa.  Mä tuskin koskaan saavutan skoottereista sellaista yleistietoutta joka oikeilla asiantuntijoilla on.
Autot tehdään Saksassa. Moottoripyörät tehdään Japanissa. Mopot tehtiin Suomessa. Skootterit tehtiin Italiassa. KUNNOLLISET KUSKIT JA AJAJAT TEHDÄÄN SUOMESSA. Muualla ruiskitaan alulle vain jonkin sortin kuljettajia.

konenikkari

Lisää tietoa voi löytyä kun katsot kaikki rungosta
ja moottorista löytyvät malli ja tyyppinumerot.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)