Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Baotianista kysymyksiä

Aloittaja wauhtihomer_666, 03.07.20 - klo:22:38

« edellinen - seuraava »

wauhtihomer_666

Hei! Olen hankkinut käytetyn Baotianin. Kone on vähän pölyinen ja mietin, että onko järkevää pestä kone esim painepesurilla. Millä te putsaisitte koneenne?
Toinen kysymys: aikoinaan olen katsonut Jore1961 videoita ja yhdessä videossa huomasin, että öljyn täyttöaukon kohdalla oli öljynlämpötilamittari. Saako tällaisia enää mistään esim eBaysta?

joni_k

en pesisi vedellä moottoria, vaan brake cleaner ja rätillä pyyhkisin, magneeton puolelta suojamuovit irti ja paineilmaa. kyllä noita öljytikkuja ebaysta saa, tai on ainakin saanut riippuu aina tarjonnasta.

wauhtihomer_666

Okei. Milläköhän nimellä niitä öljytikkuja sais ???? Jos joltai löytyis linkki nii vippaisitko tännekkin ????

konenikkari

Öljytikku lämpömittarilla GY6 / Minicrossi
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coastside

Minua joskus kiinnosti tuon moottorin lämpö. Mittailin ja ... öljy on yleensä ylimmillään 80 - 90 asteista jos ajaa pitemmän matkaa. jos ajoin alle 5 km, se ei ehtinyt lämmetä siihen. Öljypohjasta on hyvä hangata kurat pois, niin jäähtyy paremmin. Infrapunamittari on hyvä yleismittari.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04