Projekteissa on minun aloittama ketju jossa kerron keinoistani. Kun vanteen saa kiinni ja on kunnon rengasrauhdat, saa ne vaihdettua. Kiinnitys on helpointa kun pulttaa vanteen lautaan ja istuu sen päällä, se tuolien varassa. Lusikkaa muistuttavat IKH:n raudat ei kolhi vannetta. Kolme on hyvä määrä. Joku puristin voi olla hyvä pitää renkaan reuna kun toisesta päästä raudoilla vääntää yli. Aina kaksi rinnan joilla vuorotellen.
Renkaan poistossa on vaikeaa saada se väännettyä pois. Hihnalla ja jalkavoimin voi vetää em. lauta pystyssä.
Täytössä on hyvä olla patjapumppu jolla saa paljon ilmaa venttiilin putki tyhjänä. Uusi suora rengas menee sillä helposti. Liittimen voi tehdä auki leikatusta venttiilin hatusta ja letkusta.

Kun pumpussa on tuo liitin, niin se puhaltaa veto/työntö, jonka homma vaatii.
En ole kokeillut, mutta imu tuollaisella pumpulla voi auttaa painamaan renkaan irti, kun omalla painollaan samalla painaa.
Liekillä nosto ei toimi pienissä renkaissa. Jos sen saa syttymään, sen alipaine vetää renkaan irti. Jos laittaa venttiilin langan päähän tms. irti vanteesta, se ei tee alipainetta. Sitten vetää sen paikalleen.