Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Speedfight 1/2

Aloittaja Spede, 05.06.07 - klo:19:34

« edellinen - seuraava »

Joona

Tietääkö kukaan onko speedfight:ssa kuristettu imukaula.ja mitä muita kureja...
Peugeot Speedfight2

Spede

En oo ainakaan kuullut että olisi kuristettu imukaula... Prikka ja hukkaputki on ainakin. Sitte joku jotai väitti että ilmanputsarissa on kuri? mutta siitä en tiedä enempää

Max

mull on semmonen ongelma että tosta variaattorista kuuluu semmonen kähinä ja se johtuu siitä että siel on semmonen osa löysällä siel vasemmalla
onko se haitaksi? ???
vastatkaa jos joku ymmärsi ;D

Joona

joo on siellä ilmanputsarissa semmonen rajotin.
Peugeot Speedfight2

Spede

minkäslainen? ja auttaako se yhtää? selitä se mulle niin voisin ottaa pois ;D

Joona

rajoitin löytyy sieltä ilmanputsarin koneen puolen päästä semmonen pieni mötikkä.kun katsot sinne nii siinä näkyy 2 pientä reikää jotka rajoittaa ilman saantia.revit(saattaa olla hieman tiukassa)sen koko möykyn pois nii tullee esiin 2 isompaa reikää.en tiiä auttaako paljon ku ei ruvennut kunnolla itellä toimimaan vaikka säädin ilmaruuviakin.
Peugeot Speedfight2

A_sentaja

Muistakaa pojat, että kun kone saa enemmän ilmaa niin pääsuutin pitää myös vaihtaa isompaan jolloin alkaa toimia, myös neulan kanssa kikkailu auttaa löytämään parhaan tuloksen.
Jos otatte pelkän kurin pois ja ajelette koneen käydessä laihalla niin ei siitä mitään iloa ole, päinvastoin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Spede

Tietäskö kukaan kuinka paljon pitäisi suuttimen kokoa suurentaa?

Joona

mulla oli 55 ja ei toiminu vakio on vissiin 52
Peugeot Speedfight2

Spede

Onkos kellään Speedfightissaan sivuseisonta tukea? Mä meinasin ostaa mutta kuulin että mcscatterilla on huonoja ne sivuseisonta tuet?

Joona

ei oo vaa oo aatellu että ostas.saa nähä :)
Peugeot Speedfight2

Spede

Näköjään maahantuojakin ( forteco) myy niitä. Miten on jos Pösön huoltopaikkaan tilaa fortecolta sen seisontatuen niin joutuuko itse maksamaan postit? :D
Tiedättekö muuten paljonko Speedfight ottaa vakiona kierroksia? Ainakin kun paikallaan huudattaa sillä tuella niin kuulostaa että paljon huutaa  ;D

Joona

oisko kellään myydä underia speedfight 2:seen
Peugeot Speedfight2

Max

hei voisiko joku sanoo missä pösössä (speedfight 2) on se reikä/ruuvvi mistä tyhjennetään vaihteisto öljy?
Vastakkaa äkkiii!!!!!  ;D

Steelwing

Lainaus käyttäjältä: Max - 01.09.07 - klo:16:48
hei voisiko joku sanoo missä pösössä (speedfight 2) on se reikä/ruuvvi mistä tyhjennetään vaihteisto öljy?
Vastakkaa äkkiii!!!!!  ;D

Lohkossa perässä.