Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Hukkaputki

Aloittaja keijopel, 18.07.08 - klo:15:52

« edellinen - seuraava »

keijopel

Pököttien pakoputkessa on vakiona ns.hukkaputki.Mikä vaikutus sillä on tehoon ja vääntöön?Saako mitään hyötyä jos vaihtaa hukkaputkettoman röörin?

perskey

eikö lähestulkoon kaikissa skoottereissa ole hukkis ? ainakin kaikissa mihin itse olen törmännyt =) ite tukin hukkiksen vivacitystäni tuossa viime viikolla ja kiihtyvyys parani huomattavasti ja huiputkin nousi 70km/h pintaan
khy

ama322

Itse kuin myös leikkasin putken irti ja tulppasin sen reijän. Laitoin toki tumpin takas ;D Kiihtyvyys parani ja yllättävä kyllä huippunopeus kasvoi myös jonkun verran.

speed 3

itelläni ei kyllä huiput ja kiihtyvyys parantunut yhtään vaikka oli rajotinlevy otettu pois ja hukkaputki on tukittu mut nyt on kyllä tehoputki kiini :P
ex-speedfight3 vm-10

User

Tiesitkö, että lain mukaan se tehoputki pitäisi käydä näyttämässä ja hyväksyttävissä katsastuskonttorilla?

Coastside

Osissa joissa on saksan E-koodi, kelpaa suomessa. Oliko se E-17
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

User

Varmasti kelpaa kun katsastuskonttori sen hyväksyy. Saksassa vaan myynti-ilmoituksessa kertoivat tuon asian. Se siis pitää Saksasakin hyväksyttää liikennekäyttöön.

speed 3

kuinkahn moni käy siellä konttorilla jos on hommannut tehoputken ei varmaa kukaa ite en ainaskaa
ex-speedfight3 vm-10

User

Siinä vaiheessa kun poliisi pysäyttää, tulee tehoputken kera asiaa katsastuskonttorille.

speed 3

oha ne pysäyttäny muutaman kerran mut ei ne oo pahemmi jaksanu välittää siitä
ex-speedfight3 vm-10