Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

KEEWAY fact käynnistys lämpimänä :(

Aloittaja jessepee, 09.01.18 - klo:21:07

« edellinen - seuraava »

jessepee

Moi. Elikkäs mulla on keeway fact 2011 ja ostin sen marraskuussa. pari pv sen jälkeen huomasin että tiputtaa bensaa ilmanputsarin kohdalta. (kuulin että kaasuttimessa on ehkä roska neulan välissä joka vaikuttaisi) noh ei tiputtanut paljoa ja sillonkin vaan tyhjäkäynnillä ja hetken sen jälkeen. Ongelma lakkasi noin viikko tuon jälkeen. Ongelman loppumisesta pari päivää niin ei käynnisty lämpimänä. Monta kertaa saa polkea, ja kaasua pitää käyttää, eli aika epäluonnollinen asento. Auttakaa ja heittäkää vinkkejä korjaamiseen :(

joni_k

seisonnassa bensa valuu sylinteriin kerran tiputtelee ilmanputsarin  paikkeilta?

Coastside

Asian pelastaa ilmeisesti pitävä alipainehana ettei kaikki bensa löydy kampikammiosta, putkesta ja maasta. Putsaus, puhdasta bensaa ja suodatin letkuun, niin alkaa olla reilassa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jessepee

okei kiitos. onko tuon teko helppo homma? olisiko tuohon ohjeita :D?

Samppa

Edit. Samasta aiheesta ainoastaan yksi aloitus. Muuten ei kukaan jaksa vastailla.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

joni_k

ilmeisesti sun skootteri saa bensaa tolkuttomasti liikaa jos tankilla ei ajele edes 50km.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 12.01.18 - klo:12:06
Edit. Samasta aiheesta ainoastaan yksi aloitus. Muuten ei kukaan jaksa vastailla.

Totta ja jos kysyy monessa paikkaa, jää helposti se tärkein vastaus lukematta  ::)
Siirrä Samppa tuo toinen kysymys samaan ketjuun.
Liitin tähän nuo molemmat kysymykset
http://skootterini.com/foorumi/index.php?action=profile;area=showposts;u=5966

Jokainen käyttäjä voi myös itse vaikuttaa foorumilla näkyvään kirjoitukseensa

klik. suurenee

Käyttämällä kuvan oikeassa laidassa olevia toimintoja
Lainaus  Muokkaa Poista
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.