Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Isompi akku Keeway RY6 skootteriin

Aloittaja fyndi, 13.03.17 - klo:18:19

« edellinen - seuraava »

fyndi

On kyllä melko pieni akku 2016 Keeway RY6 skootterissa? Vain 3Ah JIS standardi YTX4L-BS kokoa. Tuonne mahtuisi isompikin akku, mutta onko joku saanut sinne mahtumaan 6Ah kokoista akkua. Nykyisen akun mitat on 114x71x84mm, 6Ah akun mitat olisivat 114x71 ja korkeus 130mm, mutta en usko että tuon korkuinen akku sinne mahtuisi? Ehkä jos korkeus olisi 120mm, niin voisi sopiakkin?

Minkä kokoisia akkuja olette saanut tuonne mahtumaan ilman ähräystä?

fyndi

Joo toi voisi mennä hyvinkin ja saisi akkukapasiteettiä tuplasti nykyiseen verrattuna.

jwalk

Mulla oli toi Soliferissa, siinähän vakiona 4Ah patteri. Kyl se vähä paremmin jakso vääntää, kun oli isompaa mukia ja kovemmat rutut. Euroglobehan ei ole mikään arvostettu akkumerkki, mutta useampia noita ostanu ja toimineet. Nyt on 10Ah:n akku Helkamassa. Kivan tilava kotelo siinä.

joni_k

itellä on bilteman geeliakku 7ah. en vaan muista kumpi  :-[ 114 x 69 x 135 taikka 151 x 87 x 95  sama kävi myös retron koteloon..eikös noissa aika vakio kokoinen se kotelo ole..

fyndi

Siis onko tuo Bilteman akku mahtunut Keeway RY6 akkuboksiin?

pera8x

mulla on pimentynyt talven aikana kaksi eurogloben akkua skootterissa. muut akut on kestäneet ilman mitään kommervenkkejä yli talven, vaikka ajelua onkin aika harvakseltaan. nuo vaan jostain syystä pimenivät aivan täysin, eikä lataantuneet enää ollenkaan. omien kokemusten mukaan en voi suositella tuota merkkiä.

Coastside

Minulla kiinalainen akku kesti kesät talvet kuusi vuotta. Bilteman akku puoli vuotta. Nyt on yuasa 4,2 Ah kelkka akku. Tosi hyvä talvella. Maksoi 60€.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pera8x

noi yuasan akut onkin olleet ihan hyviä, mutta hintakin on sen mukanen. se on ainakin varma valinta. toki senkin saa piloille, jos tyhjää sen ja jättää pakkaseen puoleksi vuodeksi, tai jotain muuta vastaavaa.