4-T Baotian ottaa kierroksia, mutta puutuu heti kun kierrokset on käyny tapissa

Aloittaja MiSuO, 08.08.16 - klo:12:50

« edellinen - seuraava »

MiSuO

Nyt löytyi yksi mahdollinen vika kulkuongelmaan.Boksilta lätee liittimeltä pinkki johto, jossa päässä naaras-putkiliitin kumisukassa.Mutta mihin sen pitäisi mennä.Jossain luki, että on joku kierrosnopeuden rajoitinjohto.Variaattorissa ei ainakaan ole mitään kopan alla, johon tuo menisi.
Kertokaa viisaammat.

joni_k

ku kierrokset on jalalla ns tapissa niin pysyykö kierrokset tasaisena vaikka kaasua painelisi puolesta välistä--->täysille? vois johtua kierrosnopeuden rajoittimesta..ootko varma ettei variin mee yhtään johtoa kopan sisälle?

MiSuO

Ei mee yhtään johtoa.Eikä kopan sisällä ole mitään.Jalalla kun oon ja väännän kierrokset tappiin, niin ne laskee samantien sieltä alas.Aivan kuin tukehtuisi tms.

openflow

Ota kaasuttimesta ilmanputsarinletku irti ja tarkista pysyykö luisti ylhäällä. Keskituella runttaat kaasun pohjaan ja peilin avulla katsot pysyykö se luisti ylhäällä.

tapiovuorent

Joku on vaihtanut variaattorin kopan. Se pinkkijohto menee juuri variaattorin kopassa olevaan nopeudenrajoittimeen. Nyt ei tietysti mene , koska npoeudenrajoitinta ei ole. Johto voi siis olla vapaana , ei vaikuta kertomiisi ongelmiin.

konenikkari

Mulla joku kinkki lakkas kulkemasta kun nopeudenrajoittimen johdon nyppäs irti.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

joni_k

joo oon lukenu kans että jossain malleissa jos sen nyppäsee niin nopeus rajoittuu 25km/h. riippuu ihan cdi poksista. hitsi ku kuulis niin tietäis onko ongelma tämä vai joku muu. sen kuulee kyl selvästi.

konenikkari

Jääkäämme siis odottelemaan äänellä ryyditettyä videota, ::)
eipä silti, en itsekään osaa vaikka on kamera ja kamerapuhelin :-[

Ei tullu hyvä ku kuvasin taustan näytöltä :-[
https://youtu.be/zvL0uIzlaxU
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Coastside

Quik video editor on helppo tarjoten esitystyylejä ja tekstilisukkeen. Höhlä mutta tuubiin saanti tuntui helpolta sillä jaa sympolilla.

Coastside