Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

solifer sfr

Aloittaja plasmax, 26.07.16 - klo:19:58

« edellinen - seuraava »

plasmax

Vanteet,mittaristo sekä etuloksun kiinnikkeet tarttis

jwalk

Mittaristo löytyy, täysin toimivana irrotettu. Etulokari kiinnikkeineen meni kaverille kaupaksi. Vanteet pitäis löytyy.
Karkkirahalla saisit kaikki sfr:n spesiaaliosat, mitä en tarvi ite, jos Kotkasta tuut hakee. En mielelläni postittele, mutta mahdollista sekin.

plasmax

Tuota kyseistä led ajovaloa en suosittele kellekkää varsinkaa skootteriin laitettavaks vaihtoon menee palopinnat sivuilla ei saa peilautumaan oikein millään  >:(

jwalk

Lainaus käyttäjältä: plasmax - 21.02.17 - klo:12:54
Tuota kyseistä led ajovaloa en suosittele kellekkää varsinkaa skootteriin laitettavaks vaihtoon menee palopinnat sivuilla ei saa peilautumaan oikein millään  >:(
Juu, ei saa. Mullahan oli Toisessa umpiossa led, kytkettynä parkkien tilalle, niinku päivävalona. Sehän näkyy hyvin, vaikka ei näytä.;) Toisessa sitten halogeeni ja lopuks ksenon.

plasmax

Pitäs olla ympäripalava lamppu nyt noi Wandan lamput o vaihtunu  ??? tainnu kylmää palautet tulla edellisest mallist

plasmax

Palataas hetkeks tohon vanhaan latausongelmaan   :o   Syy löytyi tiedä miks en tälläst heti havainnu mutta wandan staattori on joku 5mm kapeampi kun paikalla ollut alkujaan jopa selkee painoero keskenään  ??? Tämänki sai riittämään kun mittari polttimot vaihtoi diodeikse ajovalon led ja takavalon led malliin

plasmax

Tarvittais pusla kokoa 32x20x5 mistä ? Viittis yhtä puslaa ruvata ulkomailt tilailemaa  ???

konenikkari

Missähän kohtii moista puslaa puuttuu.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

plasmax

Sfr vanteessa on tollanen

konenikkari

Oitis etsimään naapurustosta sitä ehkä ainoaa vielä sorvin omistavaa käsityöläistä.
Grillausmakkaraa ja olutta mukaan  ;D
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

plasmax

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 25.03.17 - klo:15:53
Oitis etsimään naapurustosta sitä ehkä ainoaa vielä sorvin omistavaa käsityöläistä.
Grillausmakkaraa ja olutta mukaan  ;D

;D Ain löytää jonku palan jota ei hyllyissä ole

konenikkari

Juu tuo vaja 32x löysä 20x ei niin nuuka 5 saattaa olla piilotettuna vaikkas kuiks suureen rautajöötiin  ;D

plasmax

Ja tuo google esittää fiksuu tuossa kääntää merkinnät 20x32x5 ruppee löytymää  :o

konenikkari

Näin  on käynyt ennenkin, laakerissa helassa ja puslassa on mitat, akseli, ulkomitta ja paksuus  :-[

plasmax

Kesä lähestyy oisko jollain ylijäämä osissa parempaa nokkaa ja isovena kantta ?