Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

zoneri ei kierrä.

Aloittaja pera8x, 30.07.15 - klo:19:40

« edellinen - seuraava »

pera8x

niimpä. sähköt on muutenkin melko perseestä mun mielestäni. sitä pitäisi ymmärtää niin paljon enemmän niistä, että saisi jotain logiikkaa noiden sähköhärveleiden toiminnasta. muttakun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. mekaaniset jutu on helppo ymmärtää, kun sen voi nähdä ja kokeilla. sähköä pitää tulkita ihan eri tavalla. oma taiteenlajinsa ymmärtää sähköjuttuja.

tämäkin mopo vaan odottaa tekijäänsä. oikeestaan huonompaan suuntaan vaan mennyt, kun jouduin pölliin tästä puolan muihin rojekteihin. ;D

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: pera8x - 20.09.15 - klo:11:45
niimpä. sähköt on muutenkin melko perseestä mun mielestäni. sitä pitäisi ymmärtää niin paljon enemmän niistä, että saisi jotain logiikkaa noiden sähköhärveleiden toiminnasta. muttakun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä. mekaaniset jutu on helppo ymmärtää, kun sen voi nähdä ja kokeilla. sähköä pitää tulkita ihan eri tavalla. oma taiteenlajinsa ymmärtää sähköjuttuja.

tämäkin mopo vaan odottaa tekijäänsä. oikeestaan huonompaan suuntaan vaan mennyt, kun jouduin pölliin tästä puolan muihin rojekteihin. ;D

Kokemuksesta tiedän, että sähkö on sinistä ja jättää pahan jälkimaun suuhun :D

Joskus on helpompi heittää uutta kehiin kuin etsiä ongelmaa, tuollaista olen ajatellut omaan Zoneriin, josta edellinen omistaja poltti sähköt korvaamalla sulakkeen pultinpätkällä:
http://kauppa.motorpower.fi/varaosat-pyoraiset-btm-baotian-skootterit-btm-sahkoosat-johtosarja-baotian-p-87040.html

Noin niin kuin yleisesti, sähköissäkin tehdään usein typerästi paljon monimutkaisemmin asioita kuin mitä niiden tarvitseisi olla, ihan vain jonkin ulkonäköseikan takia, että saadaan jotain piilotettua yms.

Sähkötkään ei olisi niin hankalia, jos ei yrittettäisi tehdä mahdollisimman helposti piilotettavia niistä himmeleistä.

Coastside

Banskun johtosarja ei käy zoneriin. Ainakaan helposti.  Voi kyllä asentaa ne rinnan ja käyttää uudesta tarvittavat osat.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 20.09.15 - klo:17:23
Banskun johtosarja ei käy zoneriin. Ainakaan helposti.  Voi kyllä asentaa ne rinnan ja käyttää uudesta tarvittavat osat.

Mulla on tarpeen uusia katkaisjat, valot, mittaristo, staattori ja erinäinen kasa muutakin sähköihin liittymätöntä, jos Zonerin tahdon ajoon, johtosarja pitää tehdä joko alusta uusiksi tai soveltaa tuollaisesta.

Coastside

Osta joku banskunraato josta saat kaikki kerralla. Muistaakseni vain takavalot oli suoraan vaihtokelpoiset.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pera8x

juu, noi sähköt on muutenkin niin sekasin ja epäjohdonmukaisesti jätetty kiinalaisten jäljilta, ettei niistä saa tolkkua edes kaaviolla. mullakin solikassa temppuili ajovalot ja katkasijat. aikani ettin vikaa, enkä löytäny, niin kyllästyin koko paskaan ja vetelin omia piuhoja vaan katkasijalle ja siitä valoille. alkoi toimimaan. joskus noiden kinkkien kanssa helpompi tehdä "oikotietä", kun alkaa orkkis piuhoista korjaileen.