Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kuinka kovaa olette saaneet kulkemaan skootterinne? alle 100cc

Aloittaja janilini, 14.04.15 - klo:20:57

« edellinen - seuraava »

jwalk

Nojuuh. Onnea projektille. Kerro sit kuinka kulki.
Nyt varmaan joku ottaa herneet nenäänsä virijutuista. Mut minusta sama ku alkoholimainonta. Kyl joka jannu ne viriosat ja neuvot löytää, ja jos ei löydä niin ei taatusti saa niitä toimimaankaan

janilini

Näitä on niin erilaisia jollai menee jo 50cc sen 60 - 80kmh riippuu vähän

esim mulla meni 72cc pytyllä yks skopa 75kmh muuten vakio

solifer xtr export 90cc pytyllä 65kmh  tähän kun laittaa vaikka 38% pidemmät välit niin lähelle 100 ottaa

Mikäli herneet menee nenään niin voi tän siirtää sopivampaan osioon.

EDIT: Eihän näillä virilaitteilla yleisillä teillä ajeta tietenkään.

Kaatolovi

Kiintoisa aihe, pistä tosiaan osakomboista ja gps tuloksista tietoa.
Vespa 50LX 4V 2010 , Peugeot Speedfight 50LC 1998

harriveikko

Mulla vanha museovekotin,98cc ja kaheksankymmentä se mennä viuhtoo.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

User

Vivacity vissiin kulkee todellista himpun yli viittäkymppiä Multivarin ansiosta.

pera8x

soliferi 82cc pytyllä ja muuten vakiona, paitsi prikka variaattorista pois, jos siellä joskus sellanen on ollut, niin 71km/h otti gps:ään. ei vaan välitykset piisaa.

vanhempi pienipyöräinen kiinanskubu 82cc pytyllä ja kairatulla kannella ja isompi asteisella nokalla otti vähän reilu 80 gepsiin. varmaan samat kokonaisvälitykset tuon isopyöräisen solikan kanssa. tämä vaan kiersi pidemmälle. no, menot kyllä lakkas sitten siihen, kun venttiili katkes ylikierrosten takia.

JaskaPappa

Nyt menee 70km/m mittarin mukaan. Ihan uudet vakio osat variaattorissa.
Solifer XTR50 classic.

pera8x

Lainaus käyttäjältä: JaskaPappa - 30.07.15 - klo:11:02
Nyt menee 70km/m mittarin mukaan. Ihan uudet vakio osat variaattorissa.
Solifer XTR50 classic.

mulla meni auton mittariin tämä oma xtr vakiolla 50cc pytyllä ilman rikkaa n.60 km/h. nyt muuten samat hilut, kun tuossa viestiä ylemmässä kirjotuksessa, mutta eri CDI. taitaa olla rajotettu malli, kun ei kierrä yli 9000 enää millään ja kulkeekin vaan 65 gps:ään.

harriveikko

Juttelin kaverin kans ja hän sanoi oman kiinanihmeen vakiona kulkevan gepsin mukaan 58km/h.Siis moposkootteri.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

JaskaPappa

[/quote]

mulla meni auton mittariin tämä oma xtr vakiolla 50cc pytyllä ilman rikkaa n.60 km/h. nyt muuten samat hilut, kun tuossa viestiä ylemmässä kirjotuksessa, mutta eri CDI. taitaa olla rajotettu malli, kun ei kierrä yli 9000 enää millään ja kulkeekin vaan 65 gps:ään.
[/quote]

Siis ei oo mitään tietoo, mikä on oikea nopeus.
Soliferin mittari nousee kun on tyyni keli, tasasta ja tarpeeksi pitkä suora siihen 70km/h.  Kiekat on yli 9000 (kiekka mittarin mukaan).

Ja vakio variaattori hiluilla sekä edessä että takana. Rullat ovat 6,5g. Variaattori osat ostin Motor Power kaupasta.
Kulku on hyvä mutta kiihtyvyys tyydyttävä. Tällä mennään, toivottavasti toimii nyt jonkin aikaa murheitta....