Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

pisin matka?

Aloittaja nelitahti, 24.05.07 - klo:20:45

« edellinen - seuraava »

xtr50

mulla on pisin matka 60km :D
hullulla on halvat huvit!

FrozenCorpse

Pisin yhteenmenoo hurruuteltu on kai sellaiset 60km..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

Irkku

Huh mitä reissuja! mulla kans vaan joku reilu 20 kilsaa on pisin matka. ens kesänä kyll meinaan ainakin yhden pidemmän reissun tehdä vaikka sitt vaan se noin 45 suuntaansa katsomaan vanhempia niiden nurkille :)

Steelwing

Pisin matka on ollut suuntaansa reilu 100 km. On toki tullut muuten ajeltua yhteensä lähes 200 km päivässä tässä lähempänäkin.

pena

aamua vasten lähden ajelulle klo 04,00 matkana kontula (hki) -anjalankoski reitti kulkee  porvoo myrskylä artjärvi elimäki anjalankoski.matka 147km  3 levähdystä  matkaaika 4tuntia  levähdykset 1t kokonaisaika 5t  tarkoitus olis vielä ylihuomenna ajella vuohijärvelle mihin tulee matkaa 90km taitaa meikäläisen kroppa joutua koville mutta sittenhän tietää mitä jaksaa.

pugt200

Tuttu reitti Penalla. Paljon mutkia ja mäkiä keskivaiheilla.

pena

hyvin mutkaista , nousuja ja laskuja oli reitillä myrskylään ja elimäelle kiva ajella vaikka oli tihkusadetta,autoja ohitti 2 ja vastaantulleita oli alta kymmenen,porukka ilmeisesti lomilla,kun tie oli vapaa ajella.elimäeltä 3km itään vanhaa maantietä, sitten menin nurin pieni mäennyppylä ja lasku, piennar oli pettävää ja siinä ainoassa paikassa missä olisi mahdollista kaatua niin myös kaaduttiin vauhtia ei ollut kuin 10km t mutta se riitti murtamaan pari kylkiluuta ja olkapään kipeäksi,hyvällä ajotakilla vammat olisi varmaan olleet olemattomat,nyt oli fleese ,takki ja sadeasu ,joten nyt skootteri jäi anjalankoskelle josta haen sen kunhan kivut loppuu muutaman viikon sisällä.näin olen estynyt tulemaan miitteihin tässä kuussa mutta mieluusti sitten elokuun alkuviikkoina,kypärä naarmuuntui ja visiiri meni sököks, skootterin vanhat naarmut saivat nyt lisäystä .panacod ja burana pitää olon siedettävänä.tuntematon tie voi olla yllättävä siksi nopeus oli alhainen ja vakavammilta vammoilta säästyin pelottaa ajatellakkin jos vauhtia olisi ollut 30-40.

viisnelonen

No olipa ikävä äksidentti. kylkiluut paranee pian ja toivottavasti se olkapää ei jää kiukutteleen pitkään, ne kun tahtoo tälleen vanhemmiten olla muuteski riesana.. Nyt sitte vaan hoitsua avuksi..    :D :D

Edit: niin se pisin hexalla on viime kesältä, yhtenä pnä n 360 km kierros mutta ei onneksi yhteen putkeen..
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

InsOmnia

Olipa huonoa tuuria Penalla. Toivotaan pikaista paranemista.

kani

Joo harmin paikka ja hyvä ettei käynyt pahemmin. Mulla on pari kertaa aika pienessä vauhdissa lähtenyt perä alta sadekelillä, on nopeasti vaistomaisesti laittanut jalan katuun niin ei ole kaatunut kumoon. Ei oo noi vanhemmat renkaat todellakaan pitäviä ja jos on vielä jotain liukastetta veden ohessa tiellä mitä ei huomaa niin mennään ja kovaa..

latromster

Mulla pisin on seinäjoki-virrat-orivesi-tampere. Yli 200 tulee. Kerran tuli vettä, 30 km ennen tamperetta kunnolla ja ajoin kuin olisi ollut jäätä alla enkä kaatunut. Sateella on tullut 40 km/h vauhdista hypittyä eturenkaalla.

megaman

Mäntsälä - Sondby väli on tullut ajeltua pariin otteeseen. 60 kilsaa per sivu. Puolessa välissä alkaa persus jo puutumaan...per sivu ottaa aikaa n. 1 h ja 15 minsaa.

OT:
Just hikiseen tankillisella tuon porvoon keikan 120 kilsaa heittää. Ei näköjään mikään säästöpossu toi NRG :).
Autolla menee toki pari litraa enempi satkulla, mutta kulkeepa samalla esim. 4 henkee + koira ja reilusti tavaraa. Kävin just lomilla J-Kylässä ja keskikulutus 6,3. (auto on C5 2.0 bensa-farkku).
Mutkaista tietä näkymättömiin...--->

perttikalevi

Eilen 15. 7. hyppäsin Lahdesta junaan klo 10.06 ja olin perillä Oulussa n.17.25 (juna myöhässä).
Ja eikun mopokauppoja hieromaan Oulun aseman eteen. Kyseessä Aprilia Scarapeo moposkootteri vuosimallia 2002 ajettu 300 km (ihan totta nuo kilometrit). Kaupathan siitä tuli.
Joten aloin pukeutumaan mopon todellista koeajoa varten. Ajovarusteet päällä ja muut pakattuna moponkyytiin olin valmiina lähtöön kohti Lahtea klo 18.30.
Reitin etsiskelyä Oulusta ulos niin ettei joudu moottoritielle. Reitin löydyttyä jalankulkijoilta ja moottoripyöräilijöiltä kyselyjen jälkeen tuppi nurin  ja menoksi. Jyväskylään ajelin valtatie 4.
Jyväskylässä sama moottoritie ongelma, mutta nyt ongelmaa lisäsi että eihän siellä ollut aamuyöstä ketään keltä olisi kysellyt. Siitäkin selvisin. Jyväskylästä Lahteen vt. 24 eli Päijänteen länsipuolta.
Kotona Lahdessa olin 16. 7. klo 8.20, kilometrejä koeyöajelulle tuli n. 535 km kaikkine reitti etsiskelyineen. Reissun jälkeen kieltämättä sauna- ja uni maistui.

P.a.s.i

Vein emännän yhelle mökille saunomaan eli kaks päällä ajoa puolet matkasta matkaa tuli  63km  aikaa men 1 h 10 min ei huono saavutus ollenkaan  :D

willwill

Kesälomalla tuli ajeltua saman päivän aikana ensin Perniöstä Muurlan ja sieltä Halikon kautta kotiin Turkuun. Ensimmäiset 3 ovat nykyistä "suursaloa". Ei tehnyt edes tiukkaa kun keli oli ok. Jos en ny ihan väärin laskenut ni kolmisen litraa tuo tuntuis vievän.

Matkan varrelta bongattua:

Reissuun lähdössä:

Pysyäkseen järjissään on oltava vähän hullu.