Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

pisin matka?

Aloittaja nelitahti, 24.05.07 - klo:20:45

« edellinen - seuraava »

PappaSkootteri

Lainaus käyttäjältä: juuzzo - 12.07.13 - klo:20:02
Lainaus käyttäjältä: PappaSkootteri - 02.07.13 - klo:22:16
2000km ja viisi vuorokautta. Pelinä Vespa LX 50 2T ja perässä 1-pyöräinen kärry ja koirani Otto sitkeästi etukopassa.
Matka alkoi Vantaalta ja päättyi Beligian Hasselttiin vespawolddays2013 tapahtumaan. Matkalla muutamia lauttayhteyksiä Suomen ja Ruottin sekä Tanskan ja Saksan välillä mutta ajettuja kilometrejä tuli tuo 2000
Hei onko tuosta kärrystä ja miksei koko karavaanista kuvaa ? Hieno suoritus  :)
Juuri hetkeä ennen lähtöä otettu kuva jossa koirani Ottokin jo kyydissä. Peräkärryn kannessa "kartta" muille uteliaille joka kertoo reitin...
Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

harriveikko

Viime viikon lauantaina 480 kilsaa tuli huristeltua.Kelikään ei aina ollut mitä parhain ja joutu tankkaileen useasti.Mun skode kun tankillisella ei kulje sataakaan kilsaa ja sit kun siihen vielä joutuu bensan sekottaan tankkiin.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

harriveikko

Kaveri äsken poikkes ja se oli viimeviikonloppuna moposkootterilla pöristänny liki tuhatkilsaa.Ja kaiken perjantaista sunnuntaihin.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

nokkis

alle 20km taitaa jäädä

User

75 km on tähän mennessä pisin yhtämatkaa ajettu reissu ja tietty samat kilsat takaisinpäin.

fight60

No toissakesänä etelästä itä-suomeen ja takas, sekä viime kesänä sama reissu. Ensimmäisen kesän tulos 1300km kahdessa viikossa, sekä viime kesänä 1500 samoin kahdessa viikossa ja speedfightilla. Öljyä ja polttoainetta tarvinnut vaan lisäillä, ei siis vikoja ilmennyt. On se vahan kova istuttava , niin satulan kuin jousitustenkin puolesta, ero on tosi suuri parempaan päin jet-techissä. Uusi pyörä on erittäin hyvä ajettava kaikinpuolin.

porakone

Reilun 200 kilsan sekalaisia ja suunnittelemattomia maakuntahuuhaa-ajeluita on tullut heiteltyä ajankuluksi useitakin, mutta tänään suoritin oikein tavoitereissun. Jo viime kesänä funtsin että 'Kaivariin (se on HKI:ssä) jätskille' mutta jäi sillon vielä tekemättä, nyt ei jäänyt.

Kymmeneltä lähdin täältä Kotkasta, yhdeltä olin Kehä 3:n kohdalla ja siitä reilu tunti niin olin kaivarissa. Autollahan tuossa ei olisi ollut reittien osalta mitään ongelmaa, tuttua huttua, mutta ihan hintsusti teetti töitä navigoida kehältä Sörnäisiin kun sitä väliä ei paikoitellen pysty ja toisin paikoin kehtaa ajaa autotietä.

290 kilsaa tuli, matkoihin meni taukoineen noin 7½ tuntia. Paluumatkalla puutui ahteri aika kovasti tuossa NRG:n saunan lauteessa ja ikävä tuli Ovetton laiskanpulskeaa penkkiä. Sillä olisi istunut ongelmitta vielä vaikka kuin, mutta tällä vehkeellä oli kyllä jo kiva päästä kotiin.

Allekirjoituksen linkistä löytyy sitten vähän yksityiskohtaisempikin kertomus tapahtumista.
193cm/~140kg/42v
MBK Ovetto 2000, Piaggio NRG 2013 ja paljon muuta @ http://wonk.sytes.net/

Eki

Itsellä pisin yhtäsoittoa ajettu on Hyvinkää-Joensuu-Hyvinkää, elikä heitin ympäri juuri kun tulin Joensuuhun ja tulomatka ns yksillä silmillä oli siten vaikeaa jossain vaiheessa että meinasi väkisten nukahtaa tankoon. Matkaa kertyi ihan arviolta ehkä yli 1000km siis ihan yhtäsoittoa! Eki
Vuodesta 1997 alkaen 29:s scootteri.

pera8x

mun pisin yhtäjaksonen matka skootterilla on varmaan 40 kilsaa. ihan vaan huruajelua. eipä tällä tule kovin kauas lähdettyä, lähinnä siwaan ja takasin pari kilsaa suuntaansa. ;D autolla pisin matka on jotain 1500 kilsaa yhtäsoittoa. väsy siinä tulee, eikä ole enää mukavaa. työmatkalta ajelin norjasta kotio tampereelle.

porakone

Lainaus käyttäjältä: Eki - 19.07.15 - klo:15:10Matkaa kertyi ihan arviolta ehkä yli 1000km siis ihan yhtäsoittoa! Eki
800-900 kilsaa tosta tulee Googlen mukaan reitistä riippuen. Riittikö vuorokausi? Mä oon laskenu aina pitempien, 'isojen' teiden ja tuttujen reittien matka-ajot silleen että tankkauksineen ja jalkojen oikomisineen 45 kilsaa tunnissa (joo, on viritetty). Sillä kaavalla tossa menis 22 tuntia. Ei pystyis.
193cm/~140kg/42v
MBK Ovetto 2000, Piaggio NRG 2013 ja paljon muuta @ http://wonk.sytes.net/

pugt200

Ajoin vakiomopolla 24 tunnissa (pari minuuttia vaille) 824 km eli n 34,3 km/h keskivauhdilla pysähdyksineen. Kerran hieman eksyin ja tunti meni hukkaan odotellessä pankkikortin "aukeamista". Tein liikaa pieniä ostoksia ja piti odottaa vuorokauden vaihtumista, jotta turvaraja nollautui. Ilman kommelluksia olisin päässyt varmaan sen 860 km. Mopo laukkasi koko ajan 47 km tunnissa ja tankkailin  noin sadan kilometrin välein, jotten kangistuisi liikaa.

tohveli

n.500km. Kittilän lähimaastosta jonnein Kajaanin lähettyville, en muista tarkkaa reittiä..
joku 15h meni aikaa kaikenlaisine taukoineen (ruoka, tankkaus, jalkojen oikominen).

Nuukailija

Olette te melkoisia rautaperseitä! :D

Tunnin kun ajaa sitä vajaa 40km/h todellista, niin on pakko pysähtyä ja kävellä ainakin 5 minuuttia, ei takapuoli kestä pisempiä sessioita, ei ole meikäläisestä pitkien matkojen ajajaksi mopolla.

pugt200

Meikäläisen raja menee kolmessa tunnissa. Sen jälkeen on pakko oikoa jalkoja ja pitää "henkilökohtainen" huoltotauko.

jwalk

50km jälkeen alkaa mulla jo käymään tuon paskan selän päälle, ettei oo enää kivaa  :(