Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

purejet ruiskun muuttaminen kaasuttimeksi

Aloittaja jokke-poika, 04.11.14 - klo:22:10

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Hienoa kuulla että nyt toimii, ja mulla rikki juurikin pumppu.
Voisin sitä kokeilla, ja jos ei onnistu laitan kaasarin, itsekin.
Pistin yv:n
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

pera8x

ihan noin muuten vaan kommentoin tohon suutin asiaan, että veikkaisin, ettei ole mitään samaa tuossa suuttimessa ja auton suuttimissa. pensa-autojen suuttimia en ole eläessäni räplännyt, mutta mututuntumalla sanoisin, että autoissa suuttimen koko vastaa sylinterin tilavuutta samassa suhteessa, kun mopossakin. eli jos tonne auton suuttimen laittaa, niin ihan liian isoksi taitaa mennä.

ja toisekseen, jos nyt oikein ymmärsin, niin kyseessä on 2 tahti peli ja suutin on kannessa sumuttamassa suoraan palotilaan. autoissa ja prätkissä suuttimet on pääsääntöisesti imusarjassa lähellä imuventtiiliä, pois lukien jotkut oliskohan ollu jotain ranskalaisi tms, missä oli suoraan kannessa suutin ja sumutti kans palotilaan.

prätkien, perämoottoreiden, mönkijöiden yms. suuttimia olen pidellyt hyppysissäni ja sitten yhden ainoan kerran 2 tahti suorasuihkukoneen suutinta. ihan eri näkönen tuo mopon suutin oli noihin muihin verrattuna.

voi olla, että jonkun tollasen suorasuihkutus ranskalaisen auton suutin vois ehkä säkällä sopiakkin paikalleen, mutta uskoisin, että ongelmia tulee sitten suuttimen koon takia. siellä on kuitenkin sama paine ja sama ruiskutusaika systeemissä, niin isommalla auton suuttimella polttoainetta tulee niin paljon enemmän, että tuskin edes lähtee käymään. jollain tarttis sitten kompensoida sitä soppamäärää pienemmäksi, että olis mahdollisuuksia saada tolla setupilla pelaamaan.