Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Roxin jarruongelmia

Aloittaja Johannes1996, 14.08.14 - klo:08:53

« edellinen - seuraava »

Johannes1996

Eli mikä vois olla roxin jarruissa vikana, kun painaa jarruja niin rupee tärisemään taka pää vika on tuore jarrunesteet on tsekattu voisko palat olla loppu?

-Zone-

MinäItse

Itsellä jos painaa paikallaan takajarruja, niin tärisee muuten vaan. Ettei olis vaan jtn. resonointia? Tai sitten se jarrulevy.
Ainoa, joka koskee minun skootteriin, on MinäItse.

Coastside

Jollakin taisi olla koneen ripustuksessa vikaa ilmeten noin? Takapaan korotuspala oli löysällä tms.

Levyn ja palojen kunnon näkee tekemällä tussiviivoja niihin ja hieman jarruttamalla, kuluuko ne tasaisesti.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Johannes1996

Okei kiitos tiedosta kokeillaan :)

Johannes1996

Ja mun jarrutehokin on samalla aika paljon huonontunut

Palosella

ilmeneekö paikallaan ollessa vai ajaessa?

konenikkari

Myös takapyörän laakeroinnin vika voi moista aiheuttaa.
Vastaa seuraaviin kysymyksiin.
Onko takajarrulevy virheetön, onko ottanut osumaa.
Syntyikö vika yllättäen ja pyytämättä kesken ajon.
Osaatko, varmasti ihaan ite tarkastaa, onko jarrupalat loppu ?!
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coastside

Paloissa on ura jota pitää näkyä. Sen yleensä näkee purkamattakin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Johannes1996

Nyt ne jarrut ei toimi yhtään menee pohjaan jarrukahva ja ei ota yhtään kiinni vaihoin jarrupalat ja ei tapahtunu mitää ilmasinki vaihdon jälkeen ei mitään muutosta

MinäItse

Ettei vaan olis vuotoa? Jääny jokin löyhälle tai ihan letku rikki?
Ainoa, joka koskee minun skootteriin, on MinäItse.

ko2610

Jos levy on aivan tautisen kiero, voivat palat olla ajossa niin kaukana, että yksi pääsylinterin liike ei riitä kunnon puristukseen. Mitä tapahtuu paikallaan, kun rauhallisesti löysää ja puristaa muutaman kerran? Tuntuuko kovalta, pehmeältä vai painuuko hiljalleen syvempään? Vai olisiko niinkin triviaali, että on neste päässyt loppumaan säiliöstä? :)

Johannes1996

No tuotaa mä taidan tietää mikä on vikana ne männät on hajonnu sieltä sisältä:) ja siellä on nesteitä kun lisäsin ??