Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Lämpöleikkaukseen neuvoja?

Aloittaja Eki, 23.07.14 - klo:10:28

« edellinen - seuraava »

Jkarha

Mulla on lähinnä neuvoja miten lämpöleikkaus onnistuu. 

Eli kävi joskus niin että öljysäiliössä oli tukossa se reikä mistä öljy tulee, jotain muovijäystettä tms. valmistuksen jäljiltä.  Oli ihan uusi kiinanskootteri. Laitehan sitä ei tajua mitenkään että öljyä ei tule riittävästi, leikkaili vaan kiinni aina silloin tällöin kun kuumeni riittävästi.

Kannattaa varmistua ettei ole kiinni mistään sellaisesta että öljyä ei tule riittävästi.

Vespa LX50 4T4V 2013

pettynyt

Lainaus käyttäjältä: Eki - 27.07.14 - klo:10:01
Itse olen käytännössä  yhtä soittoa ajaen yhtämittaa noin 20h ja reilusti yli 800km. Tuommoiset 400km:n reissut ja ylikin ovat liki jokaviikkoisia,
Ei pahalla mutta MIKSI ihmeessä :-[

Eki

Lainaus käyttäjältä: pettynyt - 28.07.14 - klo:01:54
Lainaus käyttäjältä: Eki - 27.07.14 - klo:10:01
Itse olen käytännössä  yhtä soittoa ajaen yhtämittaa noin 20h ja reilusti yli 800km. Tuommoiset 400km:n reissut ja ylikin ovat liki jokaviikkoisia,
Ei pahalla mutta MIKSI ihmeessä :-[
No sattuuhan sitä, tais tulla koti-ikävä ja vaikka oli sadeasu päällä rahatkin olivat yöllä niin märkiä ettei ne kelvannut bensa-automaatteihin, kassalle maksu ei reitillä yöllä onnistunut missään kun asemat olivat kiinni. Toki 5L kanisteri oli satulan alla jolla pärjäsi aamuun kun alkoi aueta huoltoasemat, mutta siinä vaiheessa hatutti jo sen verta paljon että ei kun mopon keula kotia kohti ...
Vuodesta 1997 alkaen 29:s scootteri.

joni_k

Kyllä moottorin mun mielestä pitää kestää vaikka 48h normaali kierrosalueella ajoa putkeen.  Jos ei kestä niin se pitää laittaa kestämään :D

purgiaali

Lainaus käyttäjältä: joni_k - 30.07.14 - klo:13:31
Kyllä moottorin mun mielestä pitää kestää vaikka 48h normaali kierrosalueella ajoa putkeen.  Jos ei kestä niin se pitää laittaa kestämään :D
Juu samaa mieltä, vaikka tyydynkin yleensä ajamaan vain nelisen tuntia kerrallaan tankkaustaukojen välissä  ;D

konenikkari

Tässä osiossa haetaan vastauksia ekin 2t moottorin ongelmiin.
Nelarit ja muut maatalousmoottorit on asia erikseen  ::)
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

joni_k

Oli nelari tai kasari kyllä sen pitää kestää.. ;)

Eki

Hei,

Ei ole öljyn säätöä tuoreöljyvoitelulle, laita bensanjoukkoon öljyä jos on tarvis.
Oikea jousi lähtee tänään postilla sinne.

Ystävällisin terveisin

Harri Kanervo

Varaosat

Modularbox Oy

Kartanonherrantie 9

02920 Espoo

p. +358-400-258-934

f.  +358-9-595-512

Asiallisesti vastattiin, no olenkin lisännyt pari korkillista öljyä bensan sekaan ja juuri tulin 340km:n reissulta minkä ajoin likimain koko matkan pieniä taukoja lukuunottamatta hanat kaakossa, ei ongelmia! Seisontajalan jousi tulossa takuuseen ....
Eki :)
Vuodesta 1997 alkaen 29:s scootteri.