Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Pienempien kunnioitus.

Aloittaja FrozenCorpse, 26.04.08 - klo:19:04

« edellinen - seuraava »

Coastside

Jos lastaatte jotain leveää, kannattaa varmistaa että se huomataan, jottei joku törmää siihen. Tuikkivat LED-valot ovat parhaita siihen, mutta värikäs muovipussikin käy.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Usko55

Juukyl. Asia kommentti. Mut on se törkeetä ku autoilijat pui nyrkkiä vaikka ajaa sääntöjen mukaan. Mutta moottoripyöriä säännöt ei koske. Esmes lauantaina jämsä-korpilahti välillä, yhtenäiset jonot autoja molemmin puolin. Rätkät ajo pientareella, siellä missä mopolla saa ajaa, jonojen ohi. Sekä keskiviivalla jonojen välissä. Sekä ohitellen keltaisten viivojen yli sekä ali. Sekä risteysalueella kaistojen yli puikkien. Pollarit, myös mp-pollarit, "katteli muualle"...

|mbk nitro|

mulla se menee yleensä niin päin että autoilijat on jaloissa enkä minä  ;D

Coastside

Auton roikkuessa takana, kannattaa tiukempi kurvi ajaa roikkuen, niin ne luulee että mennään limitillä ja ottaa etäisyyttä. Toimii aina. ;D

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 24.08.08 - klo:21:26
Auton roikkuessa takana, kannattaa tiukempi kurvi ajaa roikkuen, niin ne luulee että mennään limitillä ja ottaa etäisyyttä. Toimii aina. ;D

Heh heh,, ;D Mulla taas on tapana enduropyörällä treeneistä ajellessani, tehdä takana liianlähelle uivalle autoilijalle ns kurat silmille tempun. Avaan kaasun ja kivet sekä kurat lentää takanatulijan konepellille ja tuulilasiin.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

FrozenCorpse

Mä alan kiemurtelee tai hidastaa kunnolla, ehkä jopa pieniä äkkijärutuksia. On myös niitä jotka ei sittenkää vaa tajua..
"Frozen. Sä olet kyllä pessimistisin foorumilainen.  :o "

ernski

kerran ajoin ja 50 nopeusrajoitus takaa tuli iso bmw keski.ikänen kaljupää ukko kuskina kauheella vauhilla ohitti ja ku pääs ohi ni hidasti ja mä hidastin kans varmaan kilometrin sain ajaa puolikaasulla enne ku se hävis näköpiiristä ja kiihytti vauhtia että semmonen egonvenyttelijä tällä kertaa

FrozenCorpse

Ne on täälläpäin nuo hemmetin VOLVO-kuskit taas *******'!!!

Usko55

Vielä pahempia on SEAT-kuskit, ketkä luulee olevansa yhtä hyviä kuin volvo-kuskit...

tarbash

Lainaus käyttäjältä: FrozenCorpse - 26.08.08 - klo:15:21
Mä alan kiemurtelee tai hidastaa kunnolla, ehkä jopa pieniä äkkijärutuksia. On myös niitä jotka ei sittenkää vaa tajua..
sama juttu mulla. Tänää ostin Tokmannilta sellasen kompressori torven josta lähtee kunnolla ääntä. Sen ostin ihan näitä "törttöilijöitä" varten ;D
Toki skoban alkuperäinen töötti jää käyttöön, onpahan tuo lisänä.... ;)
Repesin, tuo teippiä!!

jalat

Pienempien kunnioituksesta tuli mieleen. Ajelin äsken töihin ja hirveällä vauhdilla taajamassa tuli vierelle musta vespan näköinen laite. Siinä luki mojito custom. Googletus kertoi sen olevan aprilian mohito custom. Nätti kuin sika pienenä. Sitä ajeli joku 35-40 vuotias äijä päässään sellainen sotilasmallinen avokypärä aurinkolasit päässä. Hyi hemmetti ja vielä 7 astetta plussaa pihalla ja kun kello oli 6:30 niin ihan pimeääkin. Siinä se sitten ajoi rinnalle ja lähti siitä hirveällä revityksellä autojen ohi tien reunaa. Taisi olla 150cc pannu, kun häipyi sitten sellaista vauhtia ettei kissaa ehtinyt sanoa. Sellainen pujottelu ja koukkailu pistää vihaksi. Vielä pimeässä mustalla laitteella, niin autoilijat ei välttämättä edes kunnolla heti huomaa.

Hieno oli laitos, mutta kuski täysi pelle. Yön ritari HD-vaatteissaan :D

FrozenCorpse

Hei hitsi, pitäis ostaa kanssa kompuratöötti, ni ei jää sitte ainakaa epäselväks jos alkaa kyrsii.. Voi sitte kiilaajille pistää korvat lukkoon :D

ama322

Lainaus käyttäjältä: FrozenCorpse - 06.09.08 - klo:11:34
Ne on täälläpäin nuo hemmetin VOLVO-kuskit taas *******'!!!
Itse kun ajelen autolla ajan VOLVOLLA ja yritän katsoa onko 2-pyöräinen huomannut minut. Kun ajan 2-pyöräisellä en tee mitään älytöntä koska tiedän, että jos kolahtaa niin jään toiseksi >:(

Pari kertaa on tullut skotu aivan puskurissa kaupunki nopeuksissa. Ei jääny paljon vaihtoehtoa kun kiihdyttää jotta saa jarruttaa turvallisesti risteykseen. Joten ollaan varovaisia... siellä ulkona ;)
Kahinaan tarvitaan aina kaks.

tarbash

Lainaus käyttäjältä: FrozenCorpse - 16.09.08 - klo:15:53
Hei hitsi, pitäis ostaa kanssa kompuratöötti, ni ei jää sitte ainakaa epäselväks jos alkaa kyrsii.. Voi sitte kiilaajille pistää korvat lukkoon :D
suosittelen kyllä lämpimästi, eikä oo ees vaikea asennettava.
tuolla kyllä saa huomiota kun vähä töräyttää ;D
Repesin, tuo teippiä!!

Coastside

Jos kaupungissa sattuu joku puoliapina vulvalla oikein törttäämään, niin jallittaa sitä sen koko matkan ja kun se pysähtyy, sanoo: "Mitäs Vulvakuski"