Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Super - 9 AC 50 ei lähde käyntiin

Aloittaja Elias98, 29.05.14 - klo:10:53

« edellinen - seuraava »

konenikkari

Mutta nyt sum summarum eliaksen mopo jo sentään käy, ja hän aivan itse pohtii seuraavia toimia.
Onnea ja menestystä elias98:lle ja tuleville kilometreille  :)
Toimivalla skotulla, suomen kesällä, on hianoo ajella :D
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

ko2610

Se myynti-ilmo kyllä tuli sinne jo aikaa sitten.

helkama sc-r

Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 30.05.14 - klo:20:06
helkama sc-r tunnetko siis elias98:n henkilökohtaisesti.

En tunne ketään täältä, tälleen väitin silti vajaa kuukausi sitten.
http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=5634.msg95069#msg95069
Lähes aina puuttui ennen viimeistä sanaa.  :)
Varmasti tietenkin tiedät, että liian rikas seos aiheuttaa röpöttämistä, oli kyllä niin epäselvästi kerrottu ongelma, ettei ole ihme jos odottelit vielä lisätietoja, etkä suuttimen suurentumiseen kiinnittänyt tarpeeksi huomiota.

Elias98

Moi! kiitos kaikkille, oli paljon hyviä neuvoja!! Skoba toimii nyt hyvin ja toivon  että toimii jatkossa... vielä kerran kiitos ja hyvä kesä!jos tule ongelmia niin tiedän mistä saa neuvoja!!! Kiitos   uuuh ihana.. ;D ;D ;D

helkama sc-r

Hyvä jos tuli kuntoon.
Toivottavasti ainakin osa ymmärtää, että oikeat neuvot ovat tärkeämpiä, kuin väärät neuvot foorumissa, josta voi saada vinkkejä mopon korjaukseen.
Kun on tällainen foorumi, mielestäni homma ei toimi, jos ohjeeksi tarjotaan vaikka puolan vaihtoa, jos vika sattuisi olemaan siinä ja sitten seuraavaksi kehotetaan tilaamaan joku muu osa kokeiltavaksi.
Hiillostakaa ulos, jos ette halua, että saadaan vianetsintäosasto toimimaan.

konenikkari

Vasta kaasukahvan ollessa "pääsuutin asennossa", pääsuutttimen koko vaikuttaa.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

helkama sc-r

Onko kaikissa nykyajan kaasareissa tyhjäkäyntisuutin?
Saatan olla väärässä, mutta kaasareissa, joissa luistia liikutellaan suoraan vaijerin avulla, ei aikoinaan ollut kuin 1 suutin.
Jos neulan korkeutta on nostettu, voi pääsuuttimesta jotain tulla tyhjäkäynnilläkin?