Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Polttoaineletkun sisähalkaisija?

Aloittaja kaketus, 03.02.14 - klo:20:28

« edellinen - seuraava »

kaketus

Mikä tuo mielestänne yleensä on skoottereissa?Oisko 4 mm?

PappaSkootteri

Dacia Dokker 1,5D
Harley Davidson Dyna
Kawasaki VN 1500
Vespa GTS 300
Vespa LX 50 2T
Scand GoMoto 3,3
Amica

pekpel

En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

pekpel

No sitte sisähalkaisija on 5mm.. En väitä vastaan, tuo voi toimia uutena jopa ilman erillistä kiristintä..
Ite olen tunkenu menestyksellä 6 mm letkua aika moneen paikkaan, mutta on sitte ollu oikeita klemmareita kiinnitykseen/kiristykseen, eikä vain se jousi pitämässä kiinni letkua liittimessä..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

kaketus

No kokeilin 4.8 mm letkua ja se meni sisään helpohkosti,kaasarin putkessa on paksunnos joten varmaan se klemmarin kanssa pitää,tekis kuitenkin mieli ostaa 4mm letkua koska omasta mielestä tuo pitää olla tiukka,tosin se halkeaa silloin helposti kuten vanhakin.
Skodu haissut jo pitkään polttoaineelta ja irrotin kaasarin ja vuoto erottui selvästi haljenneeseen polttoaineletkuun,myös moottori oli päältä märkä,olen huomannut tuota myös muissa joten olkaapa tarkkana ei tuo kiinalainen ohut letku paljoa kestä.

Coastside

http://www.motonet.fi/fi/tuote/388870/Polttoaineletku-50mm--80mm-90-cm saa keltaista letkua joka kestää hyvin ja on sopivaa liittimiin ilman klemmareita. Ei kovetu. Olen käyttänyt pari vuotta tuota ja ongelmia ei ole ollut.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04