Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Piaggio nrg mc3 purejet

Aloittaja Coprakai, 31.08.13 - klo:14:17

« edellinen - seuraava »

Coprakai

Hei kyselen paremmintietäviltä että onko kaasari version lohkoissa mitään eroa suorasuihkun lohkoihin vai meneekö päikseen?

konenikkari

Ainoa vaihtoehto selvittää ko. kysymys liennee tutkia varaosakuvia, jos ei kädessä ole molemmanlaisia lohkoja, molemmista katsoa onko varaosanumero sama  :-\
Pelkkää arvelua esitän seuraavaksi: purejetin öölikanava saattaa päätyä runkolaakereille, kun taas kaasutinversiossa olisi ideaa sekoittaa öljy imukanavassa polttoaineen joukkoon.
Siis jos vaihtoehtoihin tarjotaan erinumeroisia lohkoja, kannattaa niihin uskoa.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coprakai

ideaa mistä lohkoja voisi löytää myynnissä?

konenikkari

Alkuperäisvaraosana jotka ovat useinkin yllättävän halpoja.
Lohkoja ei yleensä voi ostaa kuin molemmat puolet samalla kertaa.
Esim easyparts myy kaasariversion lohkoja mutta purejetin lohkonumero puuttuu?
Tai purkufirmoista,joissa pitää olla tarkkana jotta saa, mitä haluaa.
Kokeilla voi myös skootterini.com sivustoa  ;) jossa silloin tällöin myydään ja ostetaan.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

Coprakai

easypartsilta itsekkin katsoin mutta purejettiin ei löytynyt voisiko viitata siihen että samat osat? ja olen lukenut että purejetistä tehty kaasari malli ihan vaan kaasari lisäämällä ja ilman bensa pumppua. olis tällä hetkellä mahdollisuus ostaa apikasta tuo lohko joka on kaasari mallista mistään en löydä erillisiä kaasarimalliin/ruiskuun

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Coprakai - 31.08.13 - klo:16:17
easypartsilta itsekkin katsoin mutta purejettiin ei löytynyt voisiko viitata siihen että samat osat? ja olen lukenut että purejetistä tehty kaasari malli ihan vaan kaasari lisäämällä ja ilman bensa pumppua. olis tällä hetkellä mahdollisuus ostaa apikasta tuo lohko joka on kaasari mallista mistään en löydä erillisiä kaasarimalliin/ruiskuun

Saattaa viitata sieheen että ruiskumallin lohkot käy niin huonosti kaupaksi ettei easypartsia kiinnosta.

Coprakai

niih ihmettelin vaan kun muutamasta muustakaan eurooppalaisesta kaupasta ei löytynyt erikseen ruisku tia kaasari vaan pelkästään piaggion 2t koneisiin eroina taisi olla ainoostaan oliko levyjarruille vai rummulle