Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kun keli sattu suosiin

Aloittaja harriveikko, 30.08.13 - klo:20:34

« edellinen - seuraava »

harriveikko

Eilen,siis torstaina töiden jälkeen kun taas oli upee keli,tuli iltasella skootteroitua liki sata kilometriä.Siis moposkodella liikkeellä.No mulla oli kyllä kaveri völissä pösöskoden kanssa,itse vetelin tolla kiinan ihmeellä.Mentiin vaan sinne tänne,ilman sen kummempaa päämäärää.Oli taas tosi hieno keli.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

Daywalker-75

Lainaus käyttäjältä: harriveikko - 30.08.13 - klo:20:34
Eilen,siis torstaina töiden jälkeen kun taas oli upee keli,tuli iltasella skootteroitua liki sata kilometriä.Siis moposkodella liikkeellä.No mulla oli kyllä kaveri völissä pösöskoden kanssa,itse vetelin tolla kiinan ihmeellä.Mentiin vaan sinne tänne,ilman sen kummempaa päämäärää.Oli taas tosi hieno keli.

Tiedän tunteen veliseni, tiedän tunteen!
Kesää odotellessa..
"Pääsispä jo korjaamaan sitä kinkkiä"

pekpel

Tilaisuus tuo kilsoja yllättäen..
Eikä tunnu muuta kuin mukavalta  8)
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

harriveikko

Nyt jo näin aamusella päristelin skootterilla parikymmentä kilometriä.Todella upea aamu.

Daywalker-75

Poikkeuksellinen jussipäivä. Kävin skodella pyörähtämässä veljellä ja sieltä vanhoja nassikkana ajelemiani mökkiteitä siskon mökillä. Edellisestä kerrasta niillä metsäteille olikin vierähtänyt reilu 20 vuotta. Silti osasin vanhasta muistista ajaa ja kääntyä oikeista risteyksistä vaikka uusia teitä olikin tullut lisää. Kävin myös omalla mökillä ja haravoin enimpiä havuja veks.
Aikaa ei ollut jäädä mökkeileen(hoidetaan se lomalla).
Tulipa nuoruus mieleen.

Nyt hiukan olutta ja perheen kanssa rauhallinen loppuilta.
Tuli huomattua, ettei skootteri ole yhtä mukava ajaa hiekkateitä, kuin pentuna Suzuki PV.
Kesää odotellessa..
"Pääsispä jo korjaamaan sitä kinkkiä"

Eki

tu 025 & tu 023 & tu 022 & tu 016 Täälläkin tuli pyörittyä kuvan merkintäpäivänä, samoin Salossa, Somerolla, Forssassa, Lohjalla sekä Tammelassa Hyvinkäältä käsin, kilsoja kertyi 431.9km, ihan huikean hienoa oli, ilmat lämpimät, amatöörikäsipuhelin repussa (jutustelin eri paikkakunnilla radioamatöörien kanssa jne). Nyt kun ja jos lämpenee lähiaikoina, olisi Lieksan reissu sekä Kolilla käynti suunnitelmissa, Haapalahden lomakodilla voisi yöpyä muutaman yön, 15€/vrk ilman aamupalaa aitassa missä sähköt ja jääkaappi sekä mikroaaltouuni, toinen ajateltu kohde olisi Hyvinkää-Oulu elikä käydä synnyinkaupungissa vuosikymmenten jälkeen .. matkan varrelta bongattua & matkan varrelta bongattua & matkan varrelta bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua & matkalla bongattua Eki :)
Vuodesta 1997 alkaen 29:s scootteri.

harriveikko

Ihan aamusta tuli vettä,mutta nyt on kirkastunut,eli lähden mökille skodella.Ajan semmosen pienemmä tien kautta,on mukavampi,kuin isotie.