Hihnapyörät eivät ole kulutustavaraa. Se raha kannattaa mieluummin sijoittaa vaikka Bilteman momenttiavaimeen. Ilman momenttiavaintakin pärjää. Kaksi merkkikohtaista työkalua on hyvä olla. Toinen kytkinkellon lukitukseen, jotta saa varikopan irti. Toinen kampiakselin lukitukseen, jotta saa etummaisen hihnapyörän auki.
Näissä ei enää pitäisi olla kertakäyttöistä mutteria hihnapyörällä, GT:ssä taisi olla. Ruuvilukitetta vaan akselin päähän vähän, varmistukseksi.;
En pidä mahdottomana sitä, että osat Suomessa voisi maksaa esim. 200. Silloin korjaamolle jäisi korvausta työstä sen yhden tunnin verran. Eli siinä mielessä korjaamon antama tarjous voisi olla linjassa. Paljon rahaa se on tietenkin, en minä sillä.
Oho, täällähän oli toinenkin sivu jo. Hirveetä tää matkapuhelimella surffailu.
Jatketaan PC:llä klo 12.12: Ei välttämättä hukkaan mennyt hihnapyörään investointi siinä mielessä, että kun huolto on vähän venähtänyt. Voi olla että jokin paikka hihnapyörässä on kulunut siellä rullien puolella. Hihna ei vielä ole uraa noilla kilometreillä hangannut. Tai ainakaan en näkemättä usko.