Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

kingroad winbell vm2006 ei lähde käyntiin

Aloittaja mopo mies, 05.07.13 - klo:15:30

« edellinen - seuraava »

mopo mies

kingroad winbellissä tällainen vika eli konetta käynnistäessä bensa letkusta ei tule bensaa ja jos siitä imu letkusta imasee jonka pitäisi olla imukaulassa kiinni silloin bensaa tulee  olen koittanut sillä konstilla saada käyntiin startti hyrrää mutta eipä käyntiin lähe nii ja tää on tosiaan 4tahti

nämä osat vaihdettu:

-akku,puola jossa samassa tulpanjohto,cdi boksi,bensahana,tulppa,kaasari aukaistu ja putsattu

hyvät vinkit olisivat kyllä tarpeen kiitos jo etukäteen :)

tommi

Viittais siihen että venat joko vuotaa tai kantaa. Tsekkaa venanvälykset näin alkuun. Jos ei ole puristuksia niin ei se jaksa imeä bensaakaan kaasariin. Eikä tietenkään jaksa käynnistyäkään.

konenikkari

Onko nyt varmasti oikein päin ne letkut siinä uudessa hanassa.
Kerro itse ominsanoin mitenpäin ne letkut on.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

mopo mies

Hanahan aukeaa alipaineella ja sulkeutuu letkut on imukaulaan tulevaletku aikaisee hanan ja kaasari päästä tulee bensa en oo niitä toisinpäin kokeillu ku ne on laitettu samanlailla missä kunnosssa sen ostin mutta voihan sitä aina testata vaihtaa nuo letkut toisinpäin eihän tää enempi rikkimene :)

konenikkari

Nonni tuopas oli selkeästi ominsanoin sanottu mitenpäin ne letkut on siinnä alipainehanassa.
Siis totta on että jos imet letkusta joka on tarkoitettu meneväksi uimurikammioon, sieltä tulee bensiiniä.
Jos taas imet letkusta joka on tarkoitettu liitettäväksi imukaulaan, siitä ei saa tulla bensiiniä.
Tosin en tunne imutehoasi, saahan sen hanan kalvon puhki, tositehokas imijä :o
Se alempi tulee aina imukaulaan ja se ylempi menee kaasuittimen uimurikammioon.
Siis ostitko uuden hanan vaiko vaihdoitko toiseen käytettyyn.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

mopo mies

uuden hanan ostin nii hanasta menee ylempi letku kaasariin ja alempi letku imukaulaan kuulemma entinen omistajaki vaihtanut tuohon cdi boksin ja hanan miten päin johdot kuuluu olla siinä pienemmässä liittimessä siis cdi boksiin johon tulee kaksi johtua värit musta/punanen ja musta valkonen sillä lähteny kuulemma laskineen irti ne kaks johtoo nii onkohan ne menny ny sit väärinpäin

konenikkari

mopo mies

joo vähän epäselvä kuva mutta pitää jotenki saada johdotukset tarkistettua

tommi

No jos sieltä kaasarille menevästä letkusta ei tule bensaa kun starttaat niin tuskin ne johtojen vaihdot siihen auttaa.. Kyllä tuo edelleen viittaa siihen ettei pytyssä ole puristuksia. Sieltä letkusta pitäisi pruikkia iloisesti bensaa kun starttaat tai poljet konetta.

Mitä tulee siihen cdi boksiin niin kannattaisi varmaan tsekata lyökö se kipinää. Jos lyö niin johdot ovat todennäköisesti ihan oikein..

mopo mies

kipinää iskee tulpan kärjen väliin eilen lähti käyntiin ja kävikin mitään ongelmaa ja aamulla taas ei välillä kuulostaa että kone yrittäis käynistyä

tommi

Säädä ne venttiilit, saattaa olla että jompi kumpi kantaa aavistuksen ja on siksi niin huono lähtemään käyntiin.