Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Zoner V2 ei kierrä

Aloittaja Uka, 02.05.13 - klo:12:06

« edellinen - seuraava »

Uka

Tietääkö joku onko Zoner v2:a myyty jossain toisessa maassa jollain toisella nimellä..se auttaisi googlettamaan tuota cdi asiaa.

leze223

Sama moottori löytyy italjet formulasta, suzuki adressista, ja sitten saksasta joskus tätä myytiin nimellä kleider rmc-e. Tuolta kanavalta löytynee cdi:n kuristuksen purkaminen, jos/kuhan vaan ymmärtää sen. :)

https://www.youtube.com/watch?v=eELPk9LpGeU&feature=youtube_gdata_player

Pitäisiköhän mun räpsästä kuva tuosta minun cdistä? Tuossahan on vain 2 liitintä, toinen on maa ainakin.  :)
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

Uka

Lainaus käyttäjältä: leze223 - 15.05.13 - klo:07:36

Pitäisiköhän mun räpsästä kuva tuosta minun cdistä? Tuossahan on vain 2 liitintä, toinen on maa ainakin.  :)

Laita kuva mistä näkyy minkä väriset johdot menee cdi:lle. Oletko irrottanu osan johdoista vai oliko tuo kaksipiuhainen alun perinkin?

leze223

Hmm. En oikeestaan tiedä, tätä mopoa ei ole uutena ostettu, vaan ostin avksta.

aijaa.com/ImFOG3

aijaa.com/IkiKc4

aijaa.com/KIWPIZ

En kyllä tiedä mikä tuo boksin ulkopuolelle menevä johto on. :D Onkohan tuo rajoitin? Kyllä tämä sinne 8k:hon kiertää iloisesti. :)
Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Tyhmä Insinööri ei osaa mitään oikein tehdä.

Uka

Kuvien perusteell mulla ihan eri näköinen cdi. Otettiin muut keinot käyttöön.

CDI:n saamaa impulssia on harvennettu teknisesti salaisella menetelmällä. Toimii ja kierroksia ottaa rajoituksetta. Koeajolle: 6.5g vakiorullien tilalle laitettu jo aiemmin 4.5g rullat. Hihnan leveys 16.5 mm (kulunut?). Skode kiertää jalkatuella kympitonnin eikun ajamaan.

Kiihtyy hyvin verrattuna nelariin. Huiput tasaisella vastatuuleen 63 ja myötätuuleen 67. (gps). Huippu kierrokset 65 vauhdissa noin 7600 jos kieppikello pitää paikkansa. Oudon pienet kierrokset. Jopa nelari-XTR:ni kiersi 9500 matka-ajossa 63 km/h vauhdssa (gps).

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Uka - 20.05.13 - klo:22:08

Mistäs noin lennokas idea tuli? :o

Uka

No kaveri sen keksi. En tiedä mistä. Nyt ihmettelen että miten on mahdollista että 2t mopon käyttökoerrokset on pienemmät kuin nelarilla. XTR:ni kiersi kymppitonnin kaasu pohjassa ja kulki noin 63. 2t Zoner kiertää alle 8000 ja kulkee 65. Omituista.

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Uka - 20.05.13 - klo:22:34
No kaveri sen keksi. En tiedä mistä.
No, minäpä tiedän. ;)
Nyt ihmettelen että miten on mahdollista että 2t mopon käyttökoerrokset on pienemmät kuin nelarilla. XTR:ni kiersi kymppitonnin kaasu pohjassa ja kulki noin 63. 2t Zoner kiertää alle 8000 ja kulkee 65. Omituista.
Ehkäpä se kaverisi keksii siihenkin jonkun ratkaisun? ::)

Uka

InsOmnia

Lainaus käyttäjältä: Uka - 20.05.13 - klo:22:51
Lainaus käyttäjältä: InsOmnia - 20.05.13 - klo:22:42
No, minäpä tiedän. ;)

Uh.  ::)  :P :o ;D
Mitäköhän halvattua tuokin sitten tarkoittaa???  Ihme hihhulointia. :o

Kaverisi J.S. ei taida lisää vinkkejä enään saadakkaan, selvitelkää ihan keskenänne, mitkä kierrokset tungette auringon paisteelta piiloon. ;D

pekpel

No kaveri sen keksi. En tiedä mistä. Nyt ihmettelen että miten on mahdollista että 2t mopon käyttökoerrokset on pienemmät kuin nelarilla. XTR:ni kiersi kymppitonnin kaasu pohjassa ja kulki noin 63. 2t Zoner kiertää alle 8000 ja kulkee 65. Omituista.
Mopo toimii ja sinä vain ihmettelet ?
Jokos käy tämäkin ihme että tankkia pitää tyhjentää sadan kilsan välein ettei yli pullauta ?

Olisit tyytyväinen että kulkee ja kukkuu, jos et viitsi itse ropata ja tutkia miten asiat toimivat.
Tuokin miksi kiekat elävät noin, on tiedossa, mutta enpä taida viitsiä asiaa sulle selvitellä.
Opiskele ja ota selvää, kokeile ja totea itse, menee yllättävästi aikaa saada mopo sopiviin säätöihin..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Uka

No kyllä ihmettelen, kun kokemusta on vain kiinan nelareista ja nyt kun tämä 2t mopo alkoi toimia, se onkin erilainen kuin olin kuvitellut - positiivisessa mielessä.

Tosiaan, kun itseltä loppuu taito niin silloin vien mopon toiselle korjattavaksi - muutenhan siitä ei olisi kuin verkonpainoksi.