Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Gilera GP 800

Aloittaja Kone, 22.10.12 - klo:21:58

« edellinen - seuraava »

Kone

Bensa kelpaa. Tietysti riippuu paljon kuljettajasta, mutta siltikin. Sais siinä 5litr sadalla km, niin ois ok. Mutta yhdistetty kaupunki moottori ja maantie vie sen 6litr vähintään.

kaahonen

Joo xcitingillä meni viime kesänä 5 - 5, 5l/100km. Talvella säädin venttiilit ja nyt kulutus n. 4,5l/100km
Ei mopolla mahottomia

Kone

Ei varmaan customkuski saa unta pariin viikkoon, kun skootterilla ohi päästelin. Onhan se semmonen nöyryytys, eddä... ;)

Kone

Tein virheen. Ajovirheen nimittäin. Täysin oma vika, minkä tosin korjasin, en kai tässä muuten kirjottelis. Tulin liittymystä moottoritielle ja lähdin ohittamaan edessä olevaa autoa, niin en yksinkertaisesti nähnyt takana tulevaa mersua, vasta kun viime tipassa ja koukkasin takaisin omalle kaistalle.

Viddu! No tietysti hyvä, että mitään sattunut. Harmittaa vaan tuommoset, niitä ei saa tapahtua perkele!!!

Kone

Mulla oli loivaan ylämäkeen mittarivauhti jotain 160km/h  ja piti höllätä, kun en aluks muistannu (  ;D) että akka jumalauta on kyydissä taulun kanssa ja muut kanssakulkijat huomioitava myös.

Jäi mittaamatta myös gepsimittaus, kun en muistannu. Radalla tietysti.

kaahonen

Kuskasit emäntää radalla taulun kanssa, mielenkiintoista kerro lisää :-P

Sent from my GT-P7300 using Tapatalk 2

Ei mopolla mahottomia

Kone

Ei saa ajaa muualla, kuin radalla ylinopeutta. Laki sen kieltää. Niitä tauluja on erikokoisia. Näky kumminkin kyydissä pysyvän. :) tauluineen.

Kone

Ketjut oli löysällä. yritin ensin sitä omilla ja kaverin vehkeillä kiriä, mutta epäkesko lukitusmutteri, eikä siihen ollu sillä hetkellä sopivaa avainta. Ajelin sitten vanhasta muistista erään korjaamon pihaan, missä piti olla korjaamo, mutta sieltä minut ohjattiin Pekka Ahosen korjaamolle siinä vieressä.

Sanoin, että ketjut löysällä voitko kattoo? Mikäs vehje sulla on. Skootteri.
-"Mikä?"
-"Niin Gileran skootteri toisioveto ketjulla."
- "No aja tuohon, ennen nähnykkään."
Ajoin Gileran siihen eteen.
-"Ai tämmönen. Mulla ottaa selkään, mutta, jos tuon sulle vehkeet, niin laita ite?"

Sehän passas. Emäntä piti mutteria pyörän toisella puolelta kiinni ja minä aukasin ja kiristin lopuksi.
Kyselin hintaa että paljonko on lainavehkeistä velkaa. En mitään, kuulema. Kättä päivää annoin ja näkemiin.

Jos tulee, joskus jotain isompaa, mitä en osaa tai pysty itse laittamaan, niin vienpä sitten tuonne.

http://www.fonecta.fi/yritykset/Kuopio/823196/MPA+Moottoripaja+Ahonen+Pekka

Kone

Keulin. 8) tosin vahingossa, en minä saa ainakaan muuten tuota keulimaan :-\ Olin risteysalueella ja huomasin, että tulee kiire, niin käänsin tavallista rivakampaan kaasua. Siinä olikin takapyörän alla kaivonkansi ja sutimaan alkoi, kunnes tulikin pitävämpi elementti, niin sillon... uuppaheijaa. Onneks oli pitävä ote tangosta. Kun tuommosta ei tarkotuksella yritä, niin tottahan se yllättää.

Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: Kone - 24.08.13 - klo:12:06
Keulin. 8) tosin vahingossa, en minä saa ainakaan muuten tuota keulimaan :-\ Olin risteysalueella ja huomasin, että tulee kiire, niin käänsin tavallista rivakampaan kaasua. Siinä olikin takapyörän alla kaivonkansi ja sutimaan alkoi, kunnes tulikin pitävämpi elementti, niin sillon... uuppaheijaa. Onneks oli pitävä ote tangosta. Kun tuommosta ei tarkotuksella yritä, niin tottahan se yllättää.

Uhhhhh! Onneksi itelläni ei oo pelkoa, että Pösö keulis. Taidat muuten asua täällä Savon suunnalla ja laitoit linkin motopajasta? Yritin soittaa, ei ole numero käytössä, oliskos sulla toimivaa numeroa sinne?

Kone

Tuohon kännykkä numeroonko yritit? Puh. 041 - 704 3929

Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: Kone - 24.08.13 - klo:15:07
Tuohon kännykkä numeroonko yritit? Puh. 041 - 704 3929

Juuri siihen, sanoo, ettei olisi käytössä.

lehtijussi

Olisko pistänyt pillit pussiin, kun on protestilistoillakin?

Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: lehtijussi - 24.08.13 - klo:18:21
Olisko pistänyt pillit pussiin, kun on protestilistoillakin?

Ai listoilla, enpä tiennyt. Nettisivut pyörii kuitennii.... Onko sulla tiedossa muuta pajaa Kuopio-Rautalampi akselilla?

Kone

Ei oo laittannu pussiin pillejä. Muuttanu Iisalmesta Kuopioon. Näkyhän tuolla pihassa prätkää olevan. Listoista en tiijä, mutta asiallisen kuvan sain hänestä.