Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Agility 50 city sammuu n.1km jälkeen

Aloittaja kymco_boy, 06.05.12 - klo:15:12

« edellinen - seuraava »

kymco_boy

Joo. Vika johtu vääränlaisesta staattorista joka vaihettiin toisesta skootterista kun luultiin että vika on siinä. Eka vika johtu siitä että jännitesäätimen liitin oli päässy hapettumaan ja toinen vika staattorin vääränlaisista johdotuksista. Kiitos vastauksista! Nyt toimii kun unelma  ;D

JR

Lainaanpa aluetta, kun kysymys on samantapainen. Kymco Agilty on tyttären ajossa tehnyt muutaman kerran sellainen tempun, että kun on löysännyt kaasua pitemmän ajon jälkeen, niin mopo on sammunut, mutta lähtenyt kyllä heti startilla hyvin käyntiin. Itse en ole päässyt vikaa toteamaan. Tytär on hiukan arka mopoilija, minkä vuoksi vika olisi hyvä löytää. Olen säätänyt bensansaannin hiukan runsaalle, toimii kylmänä ja pikkuajossa paremmin, voisko olla, että saisi liikaa lämpimänä?

Samppa

Ja mopo toimii ja vetää muuten hyvin?

Lähde liikkeelle tyhjäkäynnin säätämisestä:
http://www.skootterini.com/perushuolto-ja-kunnossapito/145-tyhjaekaeynnin-saeaetaeminen.html

Mikäli ajetaan kylmässä kelissä, voi tyhjäkäynnin kierrosnopeuden säätää aavistuksen perussäätöä korkeammalle.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Agility 50

Moro osaisiko joku auttaa skootterini on 4T kymco agility 50 minä en itse tiedä paljoakaan noista skoba lähtee käyntiin, mutta se sammuu n. 5 minuutin päästä ja ilmanputsarista valuu bensaa sytytys tulppa on pikimusta mistä tämä voisi johtua?

konenikkari

Uimurin neula ei toimi tahi alipainehanan kalvo on puhki.
Puhdista eeerittäin huolellisesti kaasutin, jossei korjaannu osta uusi hana.
Koska kuitenkin ajoaika on noinkin pitkä,
Voi myös ilmansuodatin tai muu osa ilmanotosta olla lähes tukossa.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.