Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

aprilia sr ditech ruiskun jännite?

Aloittaja tuna, 12.02.12 - klo:13:00

« edellinen - seuraava »

tuna

toi numero 12. on mun mielestä se bensa pumppu mikä surisee. kun se lataa sitä ruiskua. siitä se just valuu vaan ku laittaa lataamaan. ja must sen pitäis vähän kovemmalla paineella tulla sieltä ulos? ja sen suuttimen runko mikä oli punainen ja muovia. niin se oli se punanen osa kohta palanu kokonaan ettei sitä saa edes paikalleen ku ei tiivisty enää se. siks vaihdoin kokorungon ja sen suuttimen uutee. ja lisäks tossa kuvassa olevat 8,10,11 ei oo tos mun sr:ssä ollenkaa? kun sille pumpulle tulee yks paksu letku ja sit siit lähtee yks letku.

Coastside

Sen tilavuusvirta on hyvin pieni joten letku irti se tulee heikosti.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

viisnelonen

Tuna, mikä sen sun ditecin vuosimalli on?
Edit: Oletko ns satavarma ettei pumpun ja tankin välissä ole suodatinta?
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

tuna

en muista missä paperit on. niin en varmaks voi sanoo mut muistaakseni 2002-2004. ja ok koska peitin sormella sen letkun ja annoin lataa sen niin kyl se sieltä letkusta roiskuu bensa pois.

konenikkari

Tuossa kuva jossa myös vanhempi malli
http://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php?n=Fuel-tank-Aprilia-SR-50-H2O-2000,2001,2002,2003,2004-(Ditech-Carburettor)-Aprilia-Parts-and-Spares-Genuine-OEM&i=20058
Ilmeisesti vanhaan suositellaan asennettavaksi uudempi suodatinsarja.
Itse asiassa emme tiedä edes, keitä olemme ja mistä tulemme...jo 25 vuotta samalla mopolla.

tuna

pitää siis sellanen hakee. tuli tässä mieleen kun sitä bensa pumppua tutkin niin se latas sen pumpun ja siin samalla valutti siitä letkun päästä bensa astiaan bensaa. niin siel seassa oli vissii hiekkaa tai jotain. vaikka sitä bensaa vähän tuliki. vois seuraavaks putsaa petkut ja tankin kattoo jos se auttais. ja se lähti melkee käyntii jo kun irrotin letkut hetkeks. ehkä se on täynnä jotain hiekkaa. kun mä ostin sen autovahinkokeskuksesta. niin jos se vanha omistaja on laittanu hiekkaa tankkii ettei varmasti lähe käyntii?