Uutiset:

Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Jet Forse TSDI ruisku (kierrokset karkaavat itsekseen)

Aloittaja tyyppi, 13.07.11 - klo:20:49

« edellinen - seuraava »

tyyppi

Ruiskuun (ohjelmaan)pääsee ilmeisesti sisään gameboylla?Mitä ohjelmaa käytössä?Pelaako homma nindendon ds:llä?
Kaapeli?
Olisiko kellään käytännön kokemusta/neuvoja vikakoodien luvusta/nollauksesta?
Tein itse ja säästin...

Plom

pugt200

Joo. Aprilia on käyttänyt gameboy coloria jo pitkään "huoltomonitorina". Nyt vasta kyllä näin tämän käytännössä. Hienoa uusiokäyttöä. Nintendon gameboy-koneet on aina olleet aikaansa edellä.

Coastside

http://e-motion.lt/wp-content/uploads/2010/01/Peugeot-JetForce-injection-Manual.pdf
ja googlen hakuun:
WORKSHOP MANUAL 50 cc TSDI ENGINE HORIZONTAL CYLINDER
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tyyppi

Kiitos Coastside:lle linkeistä.
Tein itse ja säästin...

tyyppi

Vikakoodit luettu. 01 ja 09 eli lämpötila ja sähkövikaa.Tuo sähkövika oli kyllä yllätys patongissa  8)
Vielä kun saisi tuon mopedin käymään nätisti.Starttaa ok mutta parin sekunnin jälkeen kierrokset karkaavat itsekseen
yli varin tarttumiskierrosten.
Tuo ditech:in(?)ohjelma gameboylle ja kaapelin kun saisi niin pääsisi katselemaan ruiskun sielun elämää,ja saisi vikakoodit nollattua.

Tein itse ja säästin...

Samppa

Ja kierrokset eivät lasket normaaleihin jonkun ajan kuluttua? Kaikki ilmavuodot eliminoitu?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

tyyppi

Ilmavuotoa tutkiskeltu.
Putsarin irroituksen ja purkamisen jälkeen(kuvia Jetforce TSDI ilmanputsari ketjussa)huomasin imukaulan olevan
hieman heikolla hapella:
Edestä:

Sivusta:

Repeämä takana:

Repeämä sivussa:

Paikkailtu oli sikaflex:illä ja vulkanoivalla(?)teipillä.Tosin huonolla menestyksellä.
Imukaulaa ei tietenkään mahda saada tarvikkeena,ja alkuperäinen maksaa hunajaa???Ja se putsarikin vielä  :-\

Jatkamme harjoituksia ja saamme skoden ajoon ennen ensilumia.

Tein itse ja säästin...

Samppa

Kyllähän tuo vuotaa kuin seula eli vaihtoon. Easypartsista ainakin saa tarvikeosana (tai näin luulisin), mutta silloin kannattaa kyllä tilata muutakin tavaraa...

Coastside

Sikaflexiä ja kangas päälle, lujittaa sen ainakin joksikin aikaa. Samalla saa tehtyä tasaisen pinnan. Jos tilaa on, reilusti vain tavaraa siihen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Samppa

Kyllä noi Sikaflex ym. patentit on vähän huonoja ratkaisuja (toki niitä tulee itsekin välillä tehtyä, jos muuta ei ensihätään ole). Lisäksi tuo kaula näyttää olevan jo niin persto, että se on sitten enemmänkin sikaflex ja kangas mikä sitä pitää koossa. Kaulan joustavuuskin on tässä ihan tärkeä pointti, koska sitä kautta kohdistuksiin (haitariputket putsarille) saadaan vähän pelivaraa. Kun näitä patentteja tekee joka paikkaan, niin jopa vianhaku myöhemmin vaikeutuu. Silloin kun ei tiedä, mikä milloinkin falskaa.

tyyppi

Mp-pitstop:ista löytyi käytetty imukaula.Toivottavasti ehjä.Samalla tuli tilattua peilit ja jännitteensäädinkin.

EDIT:

Ei starttaa ei.
-Kurkku vaihdettu ehjään.(muistin tiivisteliiman)
-Uusi tulppa.
-Akku täysi.
Pari kertaa tupsahtaa ja sitten ei yritäkkään.Bensaa saa,kipinäkin tulee->alkaa vaihtoehdot vähenemään.
Puristukset pitää vielä mitata.

Tein itse ja säästin...

tyyppi

Bensaa saa liiankin kanssa.Kastelee tulpan.Kun ottaa ruiskun suuttimelta piuhat irti,käy jonkun aikaa kunnes kampikammio tyhjä.

Tein itse ja säästin...

Samppa

Tuleeko vieläkin samat vikakoodit? Alkaa olemaan huollon hommia...

tyyppi

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 02.09.11 - klo:12:13
Tuleeko vieläkin samat vikakoodit? Alkaa olemaan huollon hommia...
Hmm.....Oiskohan kellään tietoa oulu-raahe-ylivieska alueelta huoltoa jossa erotetaan skootteri moottorisahasta?
Tein itse ja säästin...